• دوشنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۸ / ۰۷:۵۷
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 98102317375
  • خبرنگار : 71145

پیشنهاد پوتین به اسد برای دعوت از ترامپ جهت سفر به دمشق

پیشنهاد پوتین به اسد برای دعوت از ترامپ جهت سفر به دمشق

رئیس‌جمهوری روسیه به همتای سوری‌ خود پیشنهاد داده تا دونالد ترامپ را برای سفر به دمشق دعوت کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت "آکسیوس" آمریکا، گویا این پیشنهاد در جریان سفر هفته گذشته ولادیمیر پوتین،‌ رئیس‌جمهوری روسیه به سوریه مطرح شده است.

این سایت گزارش داده است، پیشنهاد در این باره طی فایل ویدیویی مربوط به مذاکرات کوتاه بین دو رئیس‌جمهوری مطرح شده که روسیا الیوم روز یکشنبه منتشر کرد.

این سایت آمریکایی در ادامه گزارش خود می‌آورد، در این فایل ویدیویی بین پوتین و اسد در جریان بازدیدشان از کلیسای ارتدکس حضرت مریم (ع) در دمشق صحبت‌هایی رد و بدل می‌شود. اسد داستان قدیس پولُس که در مسیر دمشق و در دروازه ورودی دمشق به مسیحیت گروید را برای پوتین روایت کرد.

او به شوخی گفت: "اگر ترامپ به این جاده بیاید همه چیز به نفع او خواهد شد و اوضاع برایش خوب می‌شود."

پوتین در پاسخ به اسد می‌خندد و می‌گوید: "اوضاع درست می‌شود... او را دعوت کن... او خواهد آمد."

اسد نیز در پاسخ پوتین می‌گوید: "من آماده دعوت از ترامپ هستم."

 پوتین هم با لبخند اضافه می‌کند: "به او اطلاع می‌دهم."

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۳ ۰۸:۱۹

مبارکه انشا...

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۳ ۰۹:۰۸

همه به فکر خودشون هستن ...

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۳ ۰۹:۱۴

خیلی عالیه .....

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۳ ۱۰:۱۲

جهت گیری ایسنا در مقابل پوتین با خواندن برخی از اخباری که قبلا تهیه شده بود مشخص است... حالا با هر ابزاری که بخواهد باشد و استناد به هر منبع خبری ای!!!!

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۳ ۱۰:۱۶

اینم آخر عاقبت دل بستگی به روسیه و سوریه براشون از جون مایه گذاشتیم

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۳ ۱۲:۳۵

حالا که سردار رشید اسلام حاج قاسم نیست فعالیت پوتین در سوریه بسیار زیاد و مشکوک شده زحمت رو ایران کشید در سوریه حالا میوه رو روسیه و امریکا میچینند

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۳ ۱۵:۰۷

بشار وترکیه وروسیه از دو سه ماه قبل درست زمانی که اسراییل مدام محل استقرار سپاه و نیرو های مقاومت را حتی در خاک عراق می زد برای بیرون کردن ایران اقدام می کردند حذف سردار مهمترین بخش برنامه بود

avatar

خیلی خوب, خیلی قشنگ و خیلی شیک و مجلسی سردار و سرباز و پیر و جوون ما رفتن و از جان و مال مایه گذاشتیم و نتیجه چی شد، خود سوریه هم کم ویرون شد توسط سیاستها و کمکهای مالی و نظامی امریکا و اسرائیل و عربستان و انگلیس و فرانسه و ... با اینکه واژه‌ی غیرت عربی هست ولی ظاهرا توی خود زبون عربی معنای خاصی نداره و بلا استفاده شده (الان یه سری میان میگن شوخی بود - دل مردم داغدار سوریه رو شاد کردن با این شوخی یا دیپلماسی ایجاب کرده تا امریکا وارد بشه تا قدرت حفظ شه؟) نمیشه حدس نزد که اگه آقای چکمه بیاد ایران و یه بازدید از یه کلیسا توی ایران کنه و داستانی تعریف بشه چه پیشنهادی برای دعوت از نتانیاهو داشته باشه - حالا بگین کشور دوست روسیه انتشار همین خبر هم توسط ایسنا جای بحث داره،

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۳ ۱۸:۴۶

میشه گفت ایسنا در این ایام بهترین رسانه بود برای کسانی که می خواستند بدون فیلتر شکن! با یه رسانه داخلی وایرانی( در حالی که خیلی ها سانسور وسکوت را پیش گرفته بودند ) به بخشی از حقایق دست بیابند. میشه گفت دمشان گرم .

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۳ ۱۷:۰۸

بله همه دور هم خوش باشید . اصلا هم مهم نیست که ایران چقدر برای بقای حکومت بشار اسد هزینه مالی و انسانی کرد. همه فکر منافع خودشونن . فقط کسی به فکر این ملت بیچاره ایران نیست .

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۳ ۱۷:۳۸

باسلام: امان از دست این سیاست بی پدر مادر ! فقط همین باقی بود.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۴ ۰۰:۴۹

الان تا دیر نشده راستشو به ملت بگید خبر نشست سه جانبه روس وسوری ها وترک ها بدون تهران وتوصیه پوتین به بشار برای دعوت ترامپ به دمشق به چه معنایی ست؟ جواد خان چه تحلیل دارد ؟ یعنی با رفتن سردار تموم شد اون همه هزینه جانی ومالی در سوریه و.....یهو بلند نشیم بیانیه علیه اسد و ودمش و...رو بخونیم.