• دوشنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۸ / ۱۹:۲۷
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 98102318206
  • خبرنگار : 71234

تصمیم گیری کمیسیون تلفیق مجلس درباره نحوه تقسیم حق پخش تبلیغات تلویزیونی مسابقات ورزشی

كميسيون تلفيق

کمیسیون تلفیق مجلس درباره نحوه تقسیم حق پخش تبلیغات تلویزیونی مسابقات ورزشی تصمیم گیری کرد

به گزارش ایسنا، مدیرکل امور مجلس صداوسیما با اعلام این خبر گفت: کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد دولت در لایحه بودجه سال آینده کل کشور  درباره نحوه تقسیم درآمدهای یادشده مخالفت و روش دیگری را تصویب کرد.

ابراهیم شکوری افزود: دولت در بند لام تبصره ٩ لایحه بودجه سال آینده کل کشور، بدون نظرخواهی از صداوسیما، پیشنهاد تقسیم «مساوی» درآمدهای ناشی از پخش تبلیغات تلویزیونی مسابقات ورزشی را ارائه کرده بود.

وی تاکید کرد: این در حالی است که طبق بند (پ) ماده ٩٢ قانون برنامه ششم توسعه، دولت مکلف بود تمهیدات قانونی این موضوع را با «تفاهم» دو جانبه رسانه ملی و وزارت ورزش و جوانان فراهم کند.

مدیرکل امور مجلس صداوسیما درباره مصوبه نهایی کمیسیون تلفیق در این زمینه گفت: عصر امروز اعضای کمیسیون تلفیق مجلس، به تقسیم این درآمدها به میزان ۷۰ درصد در اختیار صداوسیما و ۳۰ درصد در اختیار وزارت ورزش و جوانان، رای دادند تا این درآمد از طریق وزارت ورزش و جوانان برای تقویت ورزش کشور و کمک به فدراسیون های مربوطه اختصاص داده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.