• سه‌شنبه / ۲۴ دی ۱۳۹۸ / ۰۹:۴۳
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98102418416
  • منبع : بوشهر

فرمانده سپاه بوشهر خبر داد

اجرای ۸۷۶ پروژه محرومیت‌زدایی به نام شهدای استان بوشهر

اجرای ۸۷۶ پروژه محرومیت‌زدایی به نام شهدای استان بوشهر

ایسنا/بوشهر فرمانده سپاه بوشهر گفت: طی یک سال گذشته، ۸۷۶ پروژه محرومیت زدایی که توسط سپاه و مجموعه دولتی انجام شده به نام شهدای استان مزین شده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی رزمجو صبح امروز در نشست آموزشی کنگره شهدا با حضور نمایندگان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان های کشور اظهار کرد: در راستای برگزاری کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر، یک ساختار منسجم و کاربردی را با با مشارکت استانداری و کلیه دستگاه های اجرایی ایجاد کرده ایم.

وی افزود: در راستای برگزاری مناسب این کنگره جلسات متفاوتی طی دو سال گذشته بدین سو با ارکان مختلف برگزار شده است، به گونه ای که کلیه رسانه ها، فعالان اجتماعی و فرهنگی، اصناف، فرمانداران، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا برای برگزاری کنگره آماده شده اند.

به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: با وجود این که تمرکز اصلی برای برگزاری این کنگره در مجموعه سپاه انجام شده اما طی این دو سال به گونه ای رفتار شده که در کنار ادارات دولتی، کل استان بوشهر فضای ایثار و شهادت به خود بگیرد.

رزمجو با اشاره به اغتشاشات اخیر پس از افزایش قیمت بنزین در سطح کشور گفت: به دلیل این که فضای استان بوشهر مملو از ایثار و شهادت بود به نسبت خیلی کمتری شاهد ایجاد اغتشاشات در استان بوشهر و به خصوص مرکز استان بودیم.

وی بیان کرد: از آنجا که سعی ما این بوده که فضای استان معطر به نام شهدا باشد، طی دو سال گذشته اقدام به بازسازی کلیه تابلوها و تصاویر شهدا در سطح شهرها و روستاهای استان کرده ایم به گونه ای که کمتر کوچه و خیابانی در سطح استان وجود دارد که در این بخش نوسازی نشده باشد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به ایجاد ۲۱ کمیته تخصصی برای برگزاری کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر، عنوان کرد: برای ماندگاری آثار شهدا، اقدام به ایجاد کمیته تایید محتوا کرده ایم که ره آورد آن تایید ۱۰۳ کتاب مرتبط با شهدای استان بوشهر بوده که تاکنون ۷۶ کتاب منتشر شده است.

رزمجو با تقدیر از استاندار و مجموعه دستگاه های اجرایی استان بوشهر عنوان کرد: در طی یک سال گذشته، ۸۷۶ پروژه محرومیت زدایی که توسط سپاه و مجموعه دولتی انجام شده را مزین به نام شهدای استان کرده ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha