• چهارشنبه / ۲۵ دی ۱۳۹۸ / ۰۹:۳۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 98102519325

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد:

مراسم رسمی برای جان‌باختگان سقوط هواپیما موجب تسلی خاطر مردم می‌شود

مراسم رسمی برای جان‌باختگان سقوط هواپیما موجب تسلی خاطر مردم می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: انجام مراسم‌ رسمی برای جان‌باختگان سقوط هواپیمای اوکراینی، توسط سازمان‌ها و  سمن‌ها، موجب تسلی خاطر مردم می‌شود.

علی بیرجندی نژاد، در گفت‌وگو با ایسنا و در حاشیه مراسم یادبود فرهیختگان جامعه پزشکی در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی بیان کرد: در حادثه ناگواری جمعی از هم‌میهنانمان که تعدادی از آن‌ها از اعضاء جامعه پزشکی بودند، دچار آسیب شدند و منجر به ضایعه عظیم فوت این هم‌وطنان در این حادثه غم‌بار شد.

وی افزود: خواسته جامعه پزشکی ما این بود تا فرصتی فراهم شود تا همکاران بیایند و در اینجا عرض‌ تسلیتی باشد و جامعه پزشکی هم حضور پیدا کنند. جمع کثیری از همکاران، هم در دانشگاه علوم پزشکی و هم در مراکز و بیمارستان‌های مختلف و رشته‌های مختلف پیراپزشکی حضور پیدا کردند تا عرض تسلیتی به خانواده‌ داغدار این عزیزان باشد و یادشان را گرامی بداریم و اندکی بتوانیم این غبار غم را با اشک‌هایمان بشوییم.

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد با اشاره به اینکه «حادثه سخت و سنگینی بود که اتفاق افتاد»، اظهار کرد: به طبع انتظار می‌رود تا افرادی که مرتبط با آن حادثه بودند نیز در چنین مراسمی حضور پیدا کنند.

بیرجندی‌نژاد خاطرنشان کرد: به نظر بنده، انجام مراسم‌ رسمی توسط سازمان‌ها و سمن‌ها، به دلیل اینکه، جامعه از این موضوع غم زده شده‌ است برای آرامش خاطر مردم مؤثر هست  و توصیه می‌کنم اگر مراسم مشابهی برگزار شود، می‌تواند در این زمینه کمک‌کننده باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha