• شنبه / ۲۸ دی ۱۳۹۸ / ۰۴:۱۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98102519730
  • خبرنگار : 71620

نماینده شوش:

اگر پشتیبان ولایت فقیه هستیم باید با شکم گرسنه هم رأی بدهیم

اگر پشتیبان ولایت فقیه هستیم باید با شکم گرسنه هم رأی بدهیم

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: قهر با صندوق رأی خواسته دشمنان ایران است. اگر پشتیبان ولایت فقیه هستیم باید با شکم گرسنه هم رأی بدهیم.

سید راضی نوری در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که تفاوت سیاسی انتخابات مجلس یازدهم با  سایر انتخابات‌ها چیست؟ گفت: انتخابات منصه حضور و ظهور مردم است. ما انتخابات برگزار می‌کنیم تا ارزش‌های انقلاب را زنده کنیم. مردم در شرایط فعلی دغدغه اقتصادی دارند و به کسی رأی می‌دهند که دغدغه اقتصادی داشته باشند. به نظرم مسائل و برنامه‌های اقتصادی عامل متمایزکننده انتخابات دوم اسفند با دیگر انتخابات‌ها است.

نماینده مردم شوش در مجلس افزود: ما در انقلاب و نظام اصولی داریم که تحت هیچ شرایطی از آنها بازنمی‌گردیم. این اصول ستون‌های انقلاب اسلامی را شکل می‌دهد. مردم می‌توانند بر اساس این اصول نماینده خود را انتخاب کنند. مردم باید کسی را انتخاب کنند که دغدغه مردم و رهبری را داشته باشد. مجلسِ برآمده از این افراد، یک مجلس مقتدر و ولایتمدار است که می‌تواند مباحث قانونی اقتصاد مقاومتی را ترسیم کند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه «چشم ما نباید به خارج باشد» گفت: نتیجه نگاه به بیرون شوک‌های اقتصادی است که مردم هم‌اکنون درگیر آن هستند. مجلسی که چشمش به بیرون از مرزها نباشد، مجلسی ولایی و مقتدر است. این مردم هستند که مجلس را انتخاب می‌کنند نه کس دیگری. مجلس ولایت‌مدار و مقتدر خود به خود مشکلات داخلی مردم را حل می‌کند. از طرفی نامزدهای انتخابات نیز نباید به مسائل قومیتی یا محلی بپردازند. چشم کاندیداها باید به منافع عمومی باشد. نامزد انتخابات مجلس یازدهم باید سرباز وفادار نظام و خدمتگزار مردم باشد.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در مورد میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم گفت: قهر با صندوق رأی خواسته دشمنان ایران است. انقلاب مردم ایران، انقلاب نان و آب نبود. انقلاب ارزش‌ها و اعتقادات بود. دشمنان برای هر کشوری که بخواهد به جایی برسد، موانعی ایجاد می‌کنند. آل‌سعود و اسرائیل و آمریکا هر لحظه و هر ساعت شیطنت می‌کنند. نامزدهای انتخاباتی نباید آب به آسیاب دشمن بریزند. وقتی مردم می‌بینند که فرزندان مسئولان در خارج از کشور تحصیل می‌کنند، پای صندوق رأی نمی‌آیند. مردم اگر بدانند که نامزدی از جنس خودشان است، به او رأی می‌دهند. مردم به نامزدی رأی می‌دهند که سوار ماشین بنز نشود. اشرافی‌گری، آب به آسیاب دشمن ریختن است.

نوری تاکید کرد: حضور مردم در انتخابات وقتی پررنگ خواهد بود،‌ که نامزدهای آنها به اصول و ستون‌های انقلاب پایبند باشند و برنامه‌هایی در همان راستا داشته باشند. ما انتظار داریم که مردم دید عمیقی داشته باشند و با انتخاب فرد اصلح مجلسی قدرتمند را به وجود آورند. اعتقاد من این است که اگر می‌خواهیم مملکت حفظ شود،‌ باید پشتیبان ولایت‌فقیه باشم. اگر پشتیبان ولایت فقیه هستیم باید با شکم گرسنه هم رأی بدهیم. اگر افراد متدین متخصص و ولایت‌مدار را انتخاب کنیم، مجلسی مقتدر تشکیل می‌دهیم. به نظرم فضای گرم انتخاباتی شکل گرفته است. هر موقع که رهبر معظم انقلاب درخواست کرده مردم به صحنه آمده‌اند. مردم در اسفند ۹۸ پای صندوق‌های رأی خواهند آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۰۶:۵۹

اگر از رهبری یک صدا پیروی کنیم علاوه بر دین دنیایمان هم بهتر تامین می شود

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۱۵:۲۰

90 نفر طبق استعلام از مراجع 4 گانه پرونده های مالی دارن. یعنی مجرم هستند. درعین حال درمجلس هم هستند. یه جور تناقض نیس؟؟؟!!!!

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۰۷:۲۵

کسی که برای انتخابات میلیاردی خرج میکنه تا بره مجلس و به مردم خدمت کنه میفهمه شکم گرسنه زن و بچه یعنی چی .

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۱۳:۵۸

اگر می فهمید این حرف رو نمی زد.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۹ ۰۳:۳۳

هر کسی که نیستند ایشون، عضو کمیسیون کشاورزی؛ آب؛ و منابع طبیعی هستند با مدرک دکتری پزشکی. وضع کشاورزی, آب و منابع طبیعی که توپ هست, باید دید مریض‌هاشون چطوری نفس می‌کشند! یاد اون یکی نماینده افتادم که 350 هزار یورو ازش دزدیدن، طفلک!

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۰۷:۳۰

این نماینده چقدر حقوق میگیره؟ اصلا میدونه شکم گرسنه یعنی چی؟

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۰۷:۳۷

آفرین خوبه شما گفتین! مردم خودشون میدونن شما نماینده ها بفکر باشین با این طرز کارتون مردم نا امید نکنین

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۰۷:۴۱

در ایران مسئولین خودشان را از مردم جدا کردند. گرسنه مردم هستند نه شما مسئولین محترم که برای درمان راهی آلمان وآمریکا می شوید مرگ بر آمریکا

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۰۷:۵۳

من با شكم گرسنه راي بدم كه ... با تخلف چند هزار ميلياري كه معاونش اعتراف هم كرد بره مجلس ؟

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۰۷:۵۴

بله، ملت اسلامی ما حاضرند صدها سال گرسنه بمانند و تحت شدیدترین تحریم‌ ها قرار داشته باشند ولی از ولایت و دشمنی با آمریکا دست نکشند.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۱۵:۴۴

نه بابا)) خودت تنهایی گفتی )

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۰۷:۵۴

انعکاس این اطهار نظرها زیاد بسود کشور نیست چرا؟ چون ما با عقل منطق و از روی علاقه به سرنوشت کشورمان به پای صندوق میرسیم نه از روی احساسات .

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۰۸:۱۰

ما از اول پشتیبان ولایت فقیه بودیم وهستیم.مردم همیشه درصحنه هستند.نمونه کامل تشیع پیکرپاک سردارشهید قاسم سلیمانی عزیزبوده ویاحضورپر رنگ درنمازجمعه 27دیماه........ولی ولی .افسوس وصد افسوس بعضی ازمسولین خواسته یاناخواسته مخصوصا دوتابیعتی ها وفرزندان ..............اختلاس ها. رانت ها سواستفاده های مالی وشغلی وووووووووووباعث تفرقه ودلگرمی دشمن شده ازمسولین دلسوزمانند رئیس قوه قضاییه خواهشمندم به صورت جهادی با این مشکلات مقابله کنه.درتمام سطوح مسولین ازنمایندگان وزرا تامدیران وکارشناسان اداری بعضی از ادارات... امیدوارم با حذف مسولین خائن اتحادبیش از پیش ایجادشود.ان‌شاالله

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۰۸:۱۶

احتمالا نماینده شوش معنی شکم گرسنه را نمی داند.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۰۸:۵۷

چشم . 2بار رای میدیم

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۰۹:۱۶

از قدیم گفته اند ،شکم گرسنه دین و ایمان ندارد حالا ایشان انتظار دارند شکم گرسنه توجه به صندوق رای داشته باشه ! چه توقعاتی دارند عده ای که نام های سنگین برای خود انتخاب میکنند، آیا یکبار با شکم گرسنه خوابیدی که درک کنی شکم گرسنه چه معنایی دارد؟

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۰۹:۱۹

ساعت خبر که در بالای صفحه آمده 4:15 صبح میباشد. یعنی این ساعت نماینده مجلس عنوان کرده یا سایت ایسنا این ساعت خبر را گذاشته. حتما از گرسنگی خوابش نبرده ، قبل از نماز صبح این نظر را داده است .

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۰۹:۲۸

عزیزم چرا زودتر نگفتید

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۰۹:۳۰

من رای بدم که شما بری اختلاس کنی عمرا

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۰۹:۳۳

اميدوارم فقط براي ديگران نباشد...

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۰۹:۳۹

شما بدون حقوق کار کن در مجلس ... لیست حسابهات هم در اختیار اصحاب رسانه بگذار مرتب بعد ما هم با شکم گرسنه رای می دیم

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۱۴:۴۸

احسنت،اینها سرشان را هم مفتی تکان نمیدهند

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۱۰:۱۷

شما بفرمائید ما در خدمتیم کافی بگید به کی رای دهیم .!!!!

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۱۱:۴۴

قهر با صندوق رأی خواسته دشمنان ایران است و علتش هم شما نمایندگان هستید

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۱۲:۱۵

مگه فکر می کردین این چهاردهه شکم پرها به شما رای دادن؟ مسئله شکم نیست، مسئله جنس رای است، باید کسی که به وی اعتماد داریم باشد تا رای دهیم. نمی توانیم به کسانی که احساس عدم تجانس داریم رای بدهیم

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۱۲:۱۷

کجا بودی تا حالا دکتر جون با این شعار ها تایید صلاحیت نمیشی

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۱۲:۴۳

بله حتما رای میدهیم با شکم گرسنه

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۱۲:۴۵

آخه در ازای این گرسنگی چه چیزی عایدمان شده که بهش افتخار کنیم؟

avatar

آیا این آقای سید راضی نوری تا امروز هیچ وقت شکم گرسنه سر به زمین گذاشته؟

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۱۳:۱۰

گندم میکاریم همچین و همچون گل گندم! گشنگیش مال ما پولش مال «مردم» گل گندم!

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۱۳:۱۱

این بیانات بعد ازصرف ناهار اعلاء در مجلس بیان شد ؟

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۱۳:۱۴

چشم بخاطر شما هم که شده حتما با شکم گرسنه میرم رای میدم .مدیونی اگر فکر کنی دروغ میگم!

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۱۳:۱۶

سخنگوی شورای نگهبان رئیس جمهور را به مشارکت در پروژه ضد ملی متهم کرد . واقعا برام سئواله که منظور از ملی چیه ؟

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۱۳:۲۱

آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۱۳:۲۳

متاسفم برای این نماینده

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۱۳:۳۷

اگر پیرو رهبری هستید باید با شکم گرسنه علیه فساد وتبعیض بدون ملاحظه سیاسی وحزبی قیام کرد.با شکم گرسنه فریب مشتی رانت خوار را نخورد که اکنون دنبال کرسی اند نه رضای الله ورهبری ....

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۱۳:۵۴

مرگ خوبه اگه واسه همسایه باشه !!!!!!

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۱۴:۰۳

نمیدونم چرا همه چیو به هم دوست دارید ربط بدید...

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۱۴:۴۵

چشم حتما! حالا کی هست بریم تو صف وایسیم

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۱۴:۴۶

دمت گرم. مزاح خوبی بود. کلی خندیدیم

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۱۵:۲۳

ما پشتیبان و لایت فقیه هستیم. ولی رای...

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۱۵:۳۷

تا کی این مسولین میخوان از مردم مایه بزارن. مردم همیشه حمایت کردن و باز هم این کار رو انجام خواهند داد .ولی شما مسئولین نالایق و به عرضه هستین که مملکت رو به این وضع انداختین . لطفا بی کفایتی و فساد خودتون رو به پای عدم حمایت مردم و دسیسه های اسرائیل و امریکا ندازین

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۱۵:۴۷

جمع کنید بابا با این شعارها توخالی و پر از تظاهر برای جمع کردن پول بیشتر

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۱۶:۴۷

سیردر گرسنه رو نمیفهمه.به جای اینکه فکر مردم باشیدومشکلات ملت رو حل کنیدفقط حرف بزنید

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۱۶:۵۰

این آقا چه کاره است...

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۱۶:۵۹

خیر سرش نماینده مردم

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۸ ۱۶:۵۳

شما اگر پشتیبان ولایت فقیه هستید آقای نماینده در جیب گشادتان رو سفت کنید و بعضی وقتها روزه بگیرید تا بفهمید طعم گرسنگی یعنی چی آقایون پرمدعا و متظاهر

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۰۱ ۱۲:۱۱

رای دادن واجب شرعیست و هرکس در این دوره رای دادن رو تحریم کنه خائن به انقلاب هست.درسته که مشکلات مالی وجود داره ولی اگر رای ندید یعنی آب به آسیاب دشمن ریختید

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۰۱ ۱۸:۴۴

ما که عوام الناس هستیم و از سیاست چیزی سرمان نمی شود این را می دانیم که با شکم گرسنه باید برویم سراغ یخچال نه صندوق رای. شما برای درست کردن نیمرو تخم مرغ از توی یخچال بر می دارید نه صندوق رای. صندوق رای درش پلمب هرکی دستش بزنه جیز می شه ولی یخچال نه.

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۰۲ ۲۰:۵۶

واقعا که بعضی ها خیلی .... این حرف رو از کجاش در اورد؟!!!!!

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۰۱ ۲۳:۰۷

شما مراقب سایر واجبات شرعیت باش تا بعد برسی به انتخابات ، سرت هم توی کار و عبادت خودت باشه ، آب توی آسیاب دشمن هم مدیران و مسئولین بی کفایت هستند که میریزند نه مردم !

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۰۷ ۲۲:۳۸

این آقا زیادی شکمش سیره از گرسنه ها حرف میزنه

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۱۳ ۱۶:۲۷

...دیگه گول نمی‌خوریم.دیگه عاقل شدیم ...