به گزارش ایسنا، بنابراعلام پرداخت الکترونیک سداد، امیرحسین داودیان، معاون توسعه کسب و کار شرکت پرداخت الکترونیک سداد، مهمترین بخش از دستاوردهای کسب و کاری شرکت را حضور در بازارهای نوظهور دانست و گفت: در این صنعت پیشبینی روالهای کسب و کار و بازارهایی که در آینده شکل میگیرند از اهمیت بسیاری برخوردار است و شامل پیشبینی این امر است که چه خدماتی در بازار وارد حوزه پرداخت الکترونیکی میشوند، نظیر خدماتی که قبلا در حوزه پرداخت الکترونیکی قرار نداشتهاند یا خدمات الکترونیکی که به صورت حضوری انجام میشدهاند.
وی در ادامه تشریح کرد: در این خصوص ما هرسال یک پیشبینی برای سال آینده ارائه میدهیم. در سال گذشته و در همایش بانکداری یکی از پیشبینیهای این بود که کیف پولها حضور قدرتمند و پررنگی در حوزه پرداخت خواهند داشت. پیشبینی دیگر در زمینه پرداختهای خرد و شکلگیری بازارهای جدید در قالب سوپرمارکتهای آنلاین و امثال آن بود. موضوع دیگری که آن را پیشبینی کرده بودیم ادغام کسب و کارهای جدید با یکدیگر برای شکل گیری نوع جدیدی از ارائه خدمات در قالب سوپر اپها بود.
وی همچنین افزود: توان پیشبینی ما در خصوص بازارهای نوظهور و کسب و کارها در آینده نشاندهنده توانمندی و عملکرد موفق در شناخت بازار و کسب و کار است که راهنمای سداد به سوی حوزه های جدید تکنولوژی است.
داودیان با بیان اینکه پیشبینی ما در شرکت پرداخت الکترونیک سداد نه به عنوان یک بنگاه تحقیقاتی بلکه به عنوان یک بنگاه تجاری فعال در صنعت انجام میشود، افزود: بنابراین به آنچه پیشبینی میکنیم باور داریم و به آن حوزه ورود میکنیم.
وی با اشاره به اینکه موضوع کیف پول با فاصلهی کمتر از یکسال از طرح آن، امروز آماده بهره برداری ست و درگام نخست برای چند میلیون کاربر اپلیکیشن ایوافعال شده است، گفت: به زودی میتوان آن را خارج از شبکه سداد و در بسترهای دیگر نیز مشاهده کرد.
سداد جنگ کیف پول را در سال ۹۷ پیشبینی کرد و اکنون یکی از پیشتازان این حوزه است.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات