• چهارشنبه / ۲۵ دی ۱۳۹۸ / ۱۷:۰۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98102520015
  • خبرنگار : 71536

بازیکن تیم ملی امید: بازیکنان مقصر هستند!

بازیکن تیم ملی امید: بازیکنان مقصر هستند!

هافبک تیم ملی امید می‌گوید صعود نکردن این تیم به المپیک به خاطر بازیکنان است.

به گزارش ایسنا، مجتبی نجاریان بعد از ناکامی تیم ملی ایران در صعود به المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: می‌دانستیم کار سختی خواهیم داشت. قرار گرفتن در گروه مرگ با سه تیم خوب آسیا بسیار دشوار بود. از طرفی تیم ملی خیلی دیر تشکیل شد. خیلی از بازیکنان از جمله خودم دیر اضافه شدیم. کارمان واقعا سخت بود. AFC اذعان کرد که در گروه مرگ قرار داریم.

وی با اشاره به بازی تیم ملی مقابل چین، اظهار کرد: همان اول کار باید چند گل می‌زدیم. قسمت نبود که صعود کنیم. از کادرفنی تیم ملی و حمید استیلی تشکر می‌کنم. او چیزی در کارش کم نگذاشت. در روزهایی که ما استراحت می‌کردیم، دنبال کارها بود.

هافبک تیم ملی امید خاطرنشان کرد: اینکه صعود نکردیم تقصیر بازیکنان است و بخش کمی از آن مربوط به کادرفنی بود. از بازیکنانی که به میدان نرفتند تشکر می‌کنم. ما شرمنده مردم شدیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۵ ۱۷:۱۹

آره ما هم از وزارت ورزش می‌خواهیم تیم ملی بزرگسالان را به حمید خان بدن سه سوته می‌بردمون جام حهانی . آخه با کسب این افتخار بزرگ حقشه. ایندفه قول میده از آخر اول بشه .

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۵ ۱۷:۳۰

جالبه چند مصاحبه با چند وجه مشترک ۱_ شرمنده هستیم ۲_ فسمت نبود ۳_گروه سخت ۴_ کادر فنی مقصر نبود ۵ _ از بازیکنان نیمکت نشین تشکر می کنیم

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۵ ۱۷:۴۶

بهانه دیگه نیاورید. فقط معذرت خواهی. حیف اونهمه بودجه و توجه که برای شما خرج شد

avatar
۱۳۹۸-۱۰-۲۵ ۲۰:۰۶

آقای استیلی کاش بعد از جام جهانی فرانسه و یا جام ملت های 2000 از فوتبال ایران کنار میرفتی. سماجت شما و افراد کناریتان شانس مربیگری مربیان شایسته وطنی را در تیم های ملی را تا سال های سال از بین برد. کاش با وجود این که مثل روز روشن بود توانایی این کار رو ندارید؛ شجاعت داشتید مسوولیت تیم ملی امید یک کشور رو به عهده نمی گرفتید.