• پنجشنبه / ۲۶ دی ۱۳۹۸ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98102620375
  • خبرنگار : 30054

تور لحظه آخری کیش یا تور ارزان استانبول را بخریم یا نخریم؟

تور لحظه آخری کیش یا تور ارزان استانبول را بخریم یا نخریم؟
تور لحظه آخری کیش و غروب زیبا کنار کشتی یونانی

تور لحظه آخری کیش یکی از تورهایی است که دو لبه مانند شمشیر دارد. شاید از این حرف کمی تعجب کنید، اما حقیقت دارد. به این صورت که تور لحظه آخری ممکن است با قیمتی بسیار مناسب انجام شود و یا در برخی مواقع هزینه‌ی بالایی در پی داشته باشد. از این رو نمی‌توان با صراحت گفت که ۱۰۰% تور لحظه آخری ارزان و قیمت مناسب است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام پرشین هتل، تور لحظه آخری کیش هتل داریوش گاهی اوقات با قیمتی مناسب در سایت‌ها درج می‌شود. به دلیل این که اتاق‌های هتل سرشار از میهمان نشده و خالی هستند همین اتفاق باعث می‌شود تا هتل داریوش کیش با قیمتی ارزان‌تر نسبت به گذشته نرخ خود را به سایت‌ها اعلام کند. تور لحظه آخری کیش هتل سارا می‌تواند سفری قیمت مناسب برای شما در پی داشته باشد. زیرا این هتل کیش از کیفیت معمولی برخوردار بوده و نسبت به بازارهای کیش کمی دور است اما این هتل از نظر نظافت و تمیزی دارای رتبه خوبی است.

تور لحظه آخری کیش یا تور ارزان استانبول را باید با احتیاط و آگاهی رزرو یا خریداری کنید چون ممکن است بعضی از تبلیغات، دروغین بوده و قصد آن‌ها کلاهبرداری باشد؛ ولی با رزرو تورهای ذکر شده از سایت‌های معتبری مانند پرشین هتل و ... می‌توانید با خاطری آسوده به جزیره سفر کنید.

تور لحظه آخری کیش را اگر از سایت پرشین هتل رزرو کنید آفرهایی را دریافت خواهید کرد. این آفرها شامل ورودی شهربازی هایلند، ورودی رستوران موزیکال، ورودی سافاری، گشت جزیره و استقبال فرودگاهی از جمله مزایای رزرو تور کیش از این سایت است.

آیا به راستی تور ارزان استابول وجود دارد؟

تور ارزان استانبول مسلماً در وهله اول برای هرگردشگری جذاب و شیرین به نظر می‌رسد زیرا با قیمتی اندک می‌تواند سفری خارجی را تجربه کند. باید به شما عزیزان گوش زد کنیم که هر ارزانی بی‌علت نیست زیرا ممکن است با این نوع تور در هتل‌هایی اقامت داشته باشید که کام شما در سفر را تلخ کند.

تور ارزان استانبول و هتل‌های بی‌کیفیت این شهر ۲ عضوی هستند که با هم همکاری تنگاتنگی دارند. این اتفاق سبب می‌شود تا تور ارزان به وجود بیاید ولی زمانی که شما وارد هتل می‌شوید خواهید دید امکاناتی در حد یک مسافرخانه در اختیار شماست.

تور ارزان استانبول میدان تکسیم نیز می‌تواند دسترسی شما به مرکز شهر استانبول را آسان نماید اما مطمئناً اقامتی جالب را تجربه نخواهید کرد. هتل‌هایی مانند افست، فایند و ... در میدان تکسیم قرار دارند اما بسیار بی‌کیفیت هستند و همین دلیل باعث ارزان شدن تور استانبول می‌شود.

تور ارزان استانبول را توصیه می‌کنیم خریداری نکنید بلکه تور قیمت مناسب استانبول را رزرو نمایید. با رزرو تور استانبول قیمت مناسب می‌توانید علاوه بر سفری ارزان در هتل‌های قیمت مناسب و کیفیت مطلوب مانند گرند جواهر و ... استانبول اقامت داشته باشید.

تور خیلی ارزان استانبول کلمه‌ای گول زننده است که شما را ترغیب می‌کند در بدترین هتل‌های استانبول جای بگیرید. پس اکیداً توصیه می‌کنیم با وسواس بیشتری اقدام به رزرو این نوع تور کنید. همان‌طور که ذکر شد هتل‌های بی‌کیفیت استانبول در بیشتر موارد فاقد حمام و سرویس بهداشتی داخل اتاق می‌باشند.

تور ارزان استانبول و نمایی جذاب از استانبول و برج گالاتا

رزرو تور لحظه آخری کیش و دیگر تورها از سایت پرشین هتل

پرشین هتل نامی نیکو و آشنا در عصر هتلداری و گردشگری ایران است که از معتبر ترین مجری‌های برگزاری تور کیش و تور استانبول است. این سایت با تخصص و تجربه ۳۰ ساله خود توانسته است جایگاه خوبی در میان مردم داشته باشد. صداقت و راستگویی در کار، یکی از آرمان‌های پرشین هتل است که سبب می‌شود خوب و بد هتل‌های ایران و هتل‌های جهان را با صراحت کامل بیان کند.

اگر می خواهید تور لحظه آخری کیش یا تور ارزان استانبول نه! تور قیمت مناسب استانبول را رزرو کنید، پرشین هتل پیشنهادهای ویژه‌ای دارد که می‌تواند سفری مقرون به صرفه و با کیفیت را به شما هدیه دهد. جهت مشاوره و رزرو با شماره‌های ۰۲۱۴۳۰۰۰۰۲۰ و ۰۹۱۹۸۹۰۶۵۰۴ تماس حاصل فرمایید تا مشاوران مجرب پرشین هتل با رویی گشاده شما را راهنمایی کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha