• پنجشنبه / ۲۶ دی ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98102620461
  • منبع : نمایندگی سمنان

‌مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

همایش مدولباس در سمنان برگزار می‌شود

همایش مدولباس در سمنان برگزار می‌شود

ایسنا/سمنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به تلاش برای برپایی برخی جشنواره‌های ملی در این استان، برگزاری برخی از این جشنواره‌های فرهنگی هنری فجر در استان را مستلزم تامین اعتبار دانست.

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این استان برای برگزاری جشنواره های فیلم فجر، موسیقی فجر، هنرهای تجسمی فجر و مد و لباس فجر آمادگی دارد خاطرنشان کرد: برگزاری این چهار جشنواره حداقل یک میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی گفت: اعتبارات استانی تکافوی برگزاری این جشنواره‌ها را نمی کند و نیاز است در این خصوص اعتباراتی از مرکز تامین و تخصیص یابد و در صورت تامین این اعتبار زمینه برای برگزاری این جشنواره ها در استان سمنان فراهم است.

فضیلت همچنین از مناسب دانستن فضای باغ موزه امیر برای ایجاد گذر فرهنگی در سمنان خبر داد و گفت: برای ایجاد این گذر تا سقف سه میلیارد  ریال تسهیلات چهار درصد اعطا می‌شود و استفاده از تسهیلات ۱۶ درصد نیز سقف و محدودیتی ندارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: برای ایجاد گذرهای فرهنگی در شهرهای مختلف تلاش‌های گسترده‌ای در این استان صورت گرفته است و به تازگی یکی از مسوولات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از مکان‌های پیش بینی شده در شهرهای مختلف برای ایجاد گذر فرهنگی بازدید داشته است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری همایش مد و لباس در شنبه آینده در سمنان خبر داد.

ابوالفضل دلآرام اظهار کرد: این همایش با همکاری هنرستان هنرهای زیبای ترنج و با همکاری مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش مشتمل بر برنامه های مختلف از جمله برگزاری سه کارگاه طراحی لباس، چاپ دستی و طراحی لباس‌ها محلی است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، برپایی نمایشگاه مد و لباس و پرفورمنس (نمایش اجرامحور یا هنر نمایشگون) را از دیگر برنامه‌های این همایش برشمرد.
به گزارش ایسنا به نقل از به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، جشنواره مد و لباس ۲۸دی ماه جاری در مرکز استان برگزار خواهد شد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha