• شنبه / ۲۸ دی ۱۳۹۸ / ۱۵:۱۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 98102821648

مدیر مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی فارس اعلام کرد:

راه‌اندازی ۹ مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی در فارس تا سال ۱۴۰۰

راه‌اندازی ۹ مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی در فارس تا سال ۱۴۰۰

ایسنا/فارس مدیر مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی فارس گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش‌بینی شده تا سال ۱۴۰۰، حدود ۹ مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی در سطح استان راه‌اندازی شود. 

علی‌اکبر زاهدیان‌نژاد، شنبه ۲۸ دی در مراسم افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی فارس که به‌صورت ویدئو کنفرانس همزمان با ۴ استان دیگر کشور و با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس جهاد دانشگاهی برگزار شد، گفت: مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی فارس برای نخستین بار در اردیبهشت‌ماه امسال افتتاح شد.

او افزود: پس از افتتاح این مرکز،گروه‌های مختلف تقاضای حضور در این مرکز داشتند که در شورای سیاستگذاری و سرمایه‌گذاری مرکز، حدود ۱۲ تیم برای حضور در این مرکز پذیرش شدند.

زاهدیان‌نژاد ادامه داد:  این تیم‌ها حدود ۵ ماه در این مرکز فعالیت داشتند که پس از قضایای اغتشاش آبان‌ماه سال جاری و به آتش کشیدن ساختمان این مرکز توسط اغتشاشگران، فعالیت‌های مرکز برای مدت کوتاهی متوقف شد و امروز مجدداً این مرکز فعالیت‌های خود را آغاز خواهد کرد.

او یادآور شد: از ۱۲ تیم پذیرش شده در این مرکز، ۲ تیم موفق شدند محصولات خود را به سمت تجاری‌سازی کردن سوق دهند و حتی ما توانستیم برای محصولات آنان سرمایه‌گذار پیدا کنیم.

مدیر مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی فارس با بیان اینکه تیم‌های زیادی درخواست حضور در این مرکز دارند، گفت: تلاش می‌کنیم تا با گسترش فضا و برنامه‌ریزی‌های مختلف این اتفاق را رقم بزنیم.


زاهدیان‌نژاد اظهار کرد: در مجموعه‌های مختلف از جمله ورزش و جوانان، کمیته امداد امام خمینی(ره) و غیره نیز مراکز ایده تا عمل را برای پذیرش تیم‌ها افتتاح کردیم.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha