• شنبه / ۲۸ دی ۱۳۹۸ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98102821668
  • خبرنگار : 50165

استاندار زنجان عنوان کرد

افزایش کارگاه‌های فعال در استان زنجان

افزایش کارگاه‌های فعال در استان زنجان

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: امسال تعداد کارگاه‌های فعال نسبت به سال گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است.

فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان، اظهار کرد: بخش بزرگی از رونق تولید بر عهده بانک‌های عامل استان است، به همین دلیل باید بانک‌ها همکاری لازم را با واحدهای تولیدی داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: تسهیلات رونق تولید در استان زنجان جریان دارد و توفیقات خوبی هم ایجاد شده، همچنین شمار بیمه‌شدگان اجباری تامین‌اجتماعی استان زنجان نسبت به سال گذشته ۵۰۶۷ نفر اضافه شده است.

وی افزود: طی سال گذشته شمار بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی در استان ۱۰۹ هزار و ۸۲۶ نفر بود که از ابتدای سال‌جاری تاکنون به ۱۱۴ هزار و ۸۹۳ نفر افزایش یافته است. همچنین شمار بیمه‌شدگان مشاغل آزاد استان زنجان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹۴۶ نفر اضافه شده که این نشان می‌دهد واحدهای تولیدی ما فعال بوده و اشتغال خوبی در استان ایجاد شده است.

حقیقی با اشاره به کارگاه‌های فعال استان، تصریح کرد: کارگاه‌های فعال استان زنجان نیز نسبت به سال گذشته به ۱۲۰۳ کارگاه افزایش یافته است. همچنین در سال گذشته تعداد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در استان زنجان ۳۲۴۱ نفر بود که امسال تعداد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در استان به ۳۲۱۷ نفر رسیده که روند کاهشی دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه منابع مالی واحدهای تولیدی فعال این استان نیز در حال اقدام است، گفت: چک‌های برگشتی واحدهای تولیدی در جلسه ستاد تسهیل موارد مطرح شده و در جلسه شورای تامین هم حل خواهد شد. مدیران بانک‌های عامل استان زنجان برای اقدامات خود هماهنگی لازم را با استانداری داشته باشند، تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: بانک‌های عامل در استان نسبت به پرداخت تسهیلات سیل با برنامه و مدیریت وارد کار شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha