• یکشنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98102922212
  • خبرنگار : 30054

بیست و دومین دوشنبه‌بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان

بیست و دومین دوشنبه‌بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان

فروشگاه بزرگ ایرانیان واقع در خیابان امامزاده حسن (ع)، نبش لقمان حکیم با مساحتی بیش از ۷۰۰۰ مترمربع از فروشگاه‌های مدرن و امروزی ایران است که در آخرین دوشنبه هرماه (دوشنبه‌بازار) کالاهای خود را با ۱۰ درصد تخفیف به فروش می‌رساند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه بزرگ ایرانیان، بیست و دومین دوشنبه‌بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان در ۳۰ دی سال ۹۸ برگزار می‌شود.

دوشنبه‌بازار

نوعی از بازار که در یک روز خاص از هفته یا ماه و در محلی معین برپاشده و کالاها در آن با درصدی تخفیف عرضه می‌شوند را بازار هفتگی می‌نامند. این بازار در هر روزی از هفته برگزار شود به نام آن روز نامیده می‌شود، مثلاً فروشگاه ایرانیان در آخرین دوشنبه هرماه، تمامی پوشاک خود را برای اعضای باشگاه مشتریانش با تخفیف ۱۰ درصدی ارائه می‌کند. ازاین‌رو، این روز را دوشنبه‌بازار نامیده است.

امروزه بازارهای هفتگی به فروشگاه‌های اینترنتی کشیده شده و با استقبال مردم روبروست.

فروشگاه بزرگ ایرانیان اولین فروشگاه بزرگی می‌باشد که برای اعضای باشگاه مشتریان اقدام به برگزاری دوشنبه‌بازار کرده و از ابتدای سال ۹۷ هرماه دوشنبه‌بازار برگزار می‌کند.

تخفیفات شگفت‌انگیز فروشگاه بزرگ ایرانیان

با شروع فصل زمستان بازار فروش لباس‌های زمستانی داغ است.

همه ما عاشق خرید کردن، چانه زدن و ارزان خریدن هستیم. آنچه باعث لذت بیشتر در خرید می‌شود، وجود تخفیف‌های شگفت‌انگیز می‌باشد. گرفتن تخفیف باعث افزایش اعتمادبه‌نفس (ناشی از خرید)، حس قدرت و پس‌انداز مالی می‌شود.

دوشنبه‌بازار و فروش فوق‌العاده زمستانی

فروش فوق‌العاده زمستانی فروشگاه بزرگ ایرانیان از ۱۰ دی شروع‌شده و تا ۳۰ بهمن‌ماه ادامه دارد، در این مدت، دوشنبه‌بازار این فروشگاه، ۲ بار با فروش فوق‌العاده زمستانی متقارن می‌شود. این امر فرصتی برای مشتریان فراهم می‌کند تا علاوه بر تخفیفات جشنواره زمستانی از تخفیف دوشنبه‌بازار بهره‌مند شوند.

افتتاح فروشگاه ایرانیان ۲

اغلب کالاهایی که در فروشگاه بزرگ ایرانیان به فروش می‌رسد، شامل مانتو، پالتو، بارانی و کاپشن است. با نظرسنجی انجام‌شده توسط تیم تحقیقاتی این فروشگاه، مشتریان خواستار محلی برای خرید انواع کیف و کفش بودند.

با توجه به این نیازسنجی، بزرگ‌ترین فروشگاه کیف و کفش تهران ۲۶ دی‌ماه و در روبروی ساختمان اصلی (فروشگاه بزرگ ایرانیان) افتتاح شد.

انواع کیف و کفش با کیفیت و قیمت مناسب در این فروشگاه به فروش می‌رسد. امید است با ارائه خدمات موردنیاز مردم، بتواند رضایت حداکثری مشتریانش را جلب کند.

منتظر دیدار شما در آخرین دوشنبه دی‌ماه (۳۰ دی) هستیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha