• یکشنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۸ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98102922298
  • خبرنگار : 71565

ذوالنور: روز جمعه شاهد بزرگترین نماز جمعه تاریخ اسلام بودیم

ذوالنور: روز جمعه شاهد بزرگترین نماز جمعه تاریخ اسلام بودیم

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که دشمن می‌پنداشت مردم در داخل کشور دچار اختلاف شده است، یادآور شد که اما روز جمعه بزرگترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری چشم دشمنان کور کرد.

به گزارش ایسنا، مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس با تسلیت و تبریک شهادت سردار سرافراز قاسم سلیمانی و بیان تسلیت دیگری به  مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: دشمن فکر می‌کرد با شهادت سردار سلیمانی آغاز یک دوره آرامش را برای خود رقم می‌زند ولی با شهادت این سردار سرافراز کابوسی آزار دهنده، بی‌خوابی و اضطراب بر دشمن و اردوگاه‌های او مستولی گشت.

وی افزود: امروز فقط جمهوری اسلامی ایران خونخواه شهید سلیمانی نیست بلکه تمام کشورهای حوزه  مقاومت امروز خونخواه او هستند. در این ایام که استکبار جهانی با اقدامات ناشی گرایانه برخی در داخل که فکر می‌کردند جامعه ما دچار اختلاف شده است روز جمعه شاهد بزرگترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری بود که چشم جهانیان را به خود خیره و چشم دشمنان و استکبار را کور کرد. امروز مردم به برکت خون شهید سلیمانی به یک وحدت دست پیدا کردند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از مسئولان درخواست دارم در سخنان خود آدرس عوضی و نیش و طعنه نداشته باشند و این مزه شیرین وحدت را در کام مردم تلخ نکنند. سپاه پاسداران ۴۱ سال سینه خود را سپر دفاع مردم کرد. اگر اپراتوری به اشتباه برای دفع خطری بزرگتر دچار خطای انسانی شد سپاه با شجاعت در مقابل انظار عمومی تقصیر دیگران را بر دوش گرفت و عذرخواهی کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «دوران گفتار درمانی به پایان رسیده است.» عذرخواهی مسولان از مردم به دلیل وضعیت معیشتی موجود را خواستار شد.

وی مدعی شد: هر کس به ما مراجعه می‌کند می‌گوید به ما یارانه‌ای داده نمی‌شود. از آقای رئیس مجلس می‌خواهم که مجلس در جهت راستی آزمایی این موضوع کمیته تشکیل دهد مردم در شرایط بد معیشتی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha