• یکشنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۸ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98102922321
  • خبرنگار : 71594

نماینده فریمان:

در گام دوم انقلاب ضرورت مجلس تراز انقلاب بیشتر احساس می‌شود

در گام دوم انقلاب ضرورت مجلس تراز انقلاب بیشتر احساس می‌شود

نماینده مردم فریمان گفت: با توجه به واپسین روزهای مجلس دهم، ضرورت یک مجلس تراز انقلاب در آغاز گام دوم انقلاب بیش از پیش احساس می‌شود.

به گزارش ایسنا، احسان قاضی زاده هاشمی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از حضور حماسی و پرشور مردم حوزه انتخابیه‌اش در مراسم‌های تشییع و گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد:‌ حضور سراسر عشق و شیفتگی به شخصیت والای سردار مقاومت و چهره جهانی ایستادگی در برابر آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی تمام دوستداران جبهه جهانی مقاومت را توانی نو بخشید.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: امیدوارم مردم همیشه در صحنه همانگونه که در خطبه‌های نماز جمعه تهران به امامت ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای برگ حماسی دیگری ثبت کردند، با حضور پرشور خود در همه شهرها و روستاهای ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و انتخابات دوم اسفند اوج حضور آگاهانه را رقم زنند تا با سرمایه اجتماعی مضاعف بار دیگر به ترامپ قمارباز نشان دهند مردم واقعی ایران چه کسانی هستند.  

نماینده مردم فریمان با اشاره به واپسین روزهای مجلس دهم، خاطرنشان کرد: با همه فرازها و فرودها و آنچه که در این مجلس انجام شد و آنچه انجام نشد، ضرورت یک مجلس تراز انقلاب در آغاز گام دوم انقلاب بیش از پیش احساس می‌شود.

قاضی زاده هاشمی شاخص‌های مجلس تراز انقلاب را مجلسی بر مبنای اعتقاد به مبانی دین اسلام و اخلاق حسنه، ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی، وفادار به وطن و مردم شریف ایران، آشنا به درد مردم و مستضعفین، پرهیز از ویژه خواری و...  دانست.   

نماینده مردم فریمان در بیان بخشی از کمبودهای موجود در حوزه انتخابیه‌اش گفت: کمبودهایی که در حوزه مشکلات جاده مرگ در حوزه مشهد- سرخس علی الخصوص در بخش رضویه وجود دارد، بحران آب پایدار در بخش احمدآباد و بلاتکلیلفی وزارت نیرو در اجرای پروژه آب ملک آباد و بینالود، عدم تکمیل انتقال خط آب از سد دوستی به شهر سرخس و روستاهای آن، وجود گسترده جاده‌های خاکی در  شهرستان فریمان و بخش رضویه از مشکلات دیگر است که همچنان بیش از ۱۰۰ کیلومتر از جاده خاکی روستاهای ۲۰ خانوار کماکان وجود دارد.

وی در ادامه نطق خود به عدم توجه وزارت بهداشت و درمان به تکمیل مراکز جامع سلامت روستایی و مراکز جامع بهداشتی در سطح شهر و روستاهای حوزه انتخابیه‌اش اشاره کرد و گفت: حدود ۵ مرکز جامع سلامت هنوز نیمه کاره مانده است.

نماینده مردم فریمان، سرخس و رضویه به وزارت نیرو نیز تذکری داد و اظهار کرد: عدم تعهد وزارت نیرو در تکمیل تصفیه خانه فاضلاب مشهد در بخش رضویه منجر به آلودگی زیست محیطی شده است.

قاضی زاده هاشمی در پایان نطق خود خواستار تخصیص اعتبار مضاعف توسط وزارت نیرو و سازمان برنامه برای تکمیل ساخت سد شوریجه و تکمیل پروژه‌های آب شرب روستایی در ۴۸ روستای حوزه انتخابیه‌اش شد.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha