• دوشنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۸ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 98103023268
  • خبرنگار : 71614

رییس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی خبر داد

برگزاری همایش «نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید»

برگزاری همایش «نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید»

رییس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی با اشاره به برگزاری همایش «نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید» گفت: می‌توانیم امنیت را در این حوزه برقرار کنیم تا نقشه راهی تنظیم شود و در چند سال آینده امنیت در حوزه اقتصاد داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، سردار محمد قصری نیز با اشاره به برگزاری اولین همایش «نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید»، گفت: فعالیت در این حوزه یک دهه قدمت دارد. در سال ٨٨ وقتی مباحث امنیت اقتصادی مطرح شد، مشخص شد که یکی از اصلی ترین نبردها با استکبار در حوزه اقتصادی است.

وی ادامه داد: در تاریخ ۵ اسفند ٨٨ تقریبا چنین همایشی در آذربایجان شرقی برگزار شد. آن همایش هم نقطه آغازی برای حرکت در محیط اقتصادی کشور با رویکرد امنیت بود. ما تقریبا چند سال تحقیقات انجام دادیم که به یکسری از بایدها و نبایدها منجر شد.


سردار قصری با بیان اینکه شاهد هستیم که همه ساله رویکرد های مقام معظم رهبری در نام گذاری سال ها در حوزه اقتصادی بود که اوج آن را در بهمن ٩٧ شاهد بودیم، گفت: همچنین یکی از محور های گام دوم انقلاب اقتصاد بود، در اینجا به این نتیجه رسیدیم که باید نیروی انتظامی نقش جدیدی را ایفا کند و برای رسیدن به اهداف وارد عمل شود.

وی افزود: در این دوره فرماندهی انتظامی تهران بزرگ این آمادگی را اعلام کرد که در حوزه امنیت و اقتصاد ایفای نقش کند. همایش «نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید» نیز که فردا برگزار می‌شود به نوعی با فراخوان دست اندرکاران حوزه اقتصادی این نکته را اعلام می‌کند که ما می‌توانیم امنیت را در این حوزه برقرار کنیم تا نقشه راهی تنظیم شود و در چند سال آینده امنیت در حوزه اقتصاد داشته باشیم. طبیعتاً باید الزامات و بایدها و نباید هایی تعیین کنیم که منجر به تصویب قوانینی شود که احساس امنیت سرمایه گذاران در محیط کسب و کارشان را تامین کند.

سردار قصری اظهار کرد: این همایش نقطه آغاز به حساب می‌آید و ما در حال فراخوان هستیم که فعالان حضور پیدا کنند.

براساس این گزارش همایش «نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید» از ساعت ٩ صبح فردا در سالن اجلاس سران برپا خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha