• دوشنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۸ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 98103023336
  • خبرنگار : 50059

رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان قزوین:

بهانه دست دشمن ندهیم، وحدت ملی حفظ می‌شود

بهانه دست دشمن ندهیم، وحدت ملی حفظ می‌شود

ایسنا/قزوین رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان قزوین با اشاره به اینکه باید طوری عمل کنیم که بهانه به دست دشمن ندهیم، گفت: برای ایجاد وحدت ملی در کشور باید مراقب باشیم که خودمان به این موضوع ضربه نزنیم، کسانی که مسئولیت دارند سعه‌صدر داشته باشند و برای ایجاد وحدت بدانند چه‌ کار باید انجام دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدناصر قوامی، رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان قزوین در گفتگو با ایسنا، با اشاره به‌ضرورت ادامه مقاومت اظهار کرد: راه مقاومت همان راهی است که سپاه پاسداران در حال ادامه آن است و رهبری بر آن تأکید دارد.

وی افزود: مقاومت یک دستور الهی است و ما باید در همه امور مقاومت و استقامت داشته باشیم، این دستور دین و قرآن است که در مقابل حوادث و گرفتاری‌ها، مواجهه با دشمن مقاومت داشته باشیم.

حجت‌الاسلام قوامی با اشاره به مؤلفه‌های ایجاد وحدت تصریح کرد: برای ایجاد وحدت ملی در کشور باید مراقب باشیم که خودمان به این موضوع ضربه نزنیم، کسانی که مسئولیت دارند سعه‌صدر داشته باشند و برای ایجاد وحدت بدانند چه‌ کار باید انجام دهند.

رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان قزوین عنوان کرد: وحدت ملی مؤلفه‌هایی دارد؛ یکی از این مؤلفه‌ها انتخابات آزاد است که موجب تقویت وحدت می‌شود؛ در این راستا در تأیید صلاحیت‌ها باید ادعای فساد مالی و اخلاقی داوطلبان و نمایندگان فعلی مجلس اثبات شود چون رد صلاحیت‌های بدون ادله مشخص به وحدت ملی آسیب وارد می‌کند.

وی عنوان کرد: گاهی خودمان به وحدت ضربه می‌زنیم، برای مثال مسئله بنزین چه ربطی به دشمن داشت، اگر این موضوع در مجلس توسط موافق و مخالف بحث می‌شد تا زوایای آن برای جامعه روشن شود و یک قیمت معقول برای بنزین تعیین می‌شد هیچ‌وقت چنین اتفاقاتی نمی‌افتاد.

حجت‌الاسلام قوامی اعلام کرد: قیمت بنزین را باید مجلس تعیین می‌کرد، مردم برای این موضوعات نماینده انتخاب کردند، در ایام تصویب و بررسی بودجه باید حامل‌های انرژی قیمت‌گذاری شود و این وظیفه مجلس است اما اینکه این موضوع در جای دیگر تصویب می‌شود به امید مردم و وحدت ملی آسیب می‌زند.

 وی با تأکید بر اینکه باید تدابیری اتخاذ شود تا جلوی آنچه به وحدت در جامعه ضربه می‌زند گرفته شود، گفت: عوامل خارجی و دشمنان در این مسیر بی‌تأثیر نیستند اما نباید به دست آن‌ها بهانه بدهیم، ما تدبیر نمی‌کنیم و همین عامل باعث می‌شود که وحدت ضربه ببیند.

رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان قزوین بیان کرد: به عنوان مثال هنگامی که کشور در حالت جنگی قرار داشت باید دستور داده می‌شد تا هواپیماها به پرواز در نیایند چرا که فضای کشور در حالت جنگی بود، این بی‌تدبیری‌ها باعث شد که یک هواپیما سقوط کند و بهانه به دست دشمنان خارجی داده شود و آن‌ها از این موضوع سوءاستفاده کنند، باید طوری عمل کنیم که بهانه به دست دشمن ندهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha