• دوشنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۸ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 98103023469
  • خبرنگار : 50203

فرماندار اراک:

در برگزاری انتخابات دوستی و دشمنی معنا ندارد

در برگزاری انتخابات دوستی و دشمنی معنا ندارد

ایسنا/مرکزی فرماندار اراک گفت: در برگزاری انتخابات دوستی و دشمنی معنایی نخواهد داشت و به تمام نامزدهای انتخاباتی به یک چشم نگاه خواهد شد.

حسین بختیاری امروز دوشنبه در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان اراک، با بیان اینکه تمامی کارشناسان و مدیران مربوطه باید در کارگروه مدیریت بحران استان مشارکت فعال و همه جانبه داشته باشند، اظهار کرد: همه باید کاملا به هوش باشند و در مواقع نیاز و هنگام بروز بحران در جای جای استان به دقت وارد عمل شوند و اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهند.

وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان مرکزی و تجریبات سیل سال گذشته، احتمال وقوع بحران از هم اکنون تا پایان فروردین ماه سال آینده وجود دارد و بر این اساس باید اقدامات پیشگیرانه به صورت گسترده و وسیع در دستور کار همه دستگاه‌های اجرایی استان و سایر نهادهای مربوطه قرار بگیرد.

فرماندار اراک بر ضرورت شکل گیری چارت مدیریت بحران در تمام شهرستان‌های استان تاکید کرد و گفت: دهیاران، شهرداران و در رأس همه فرمانداران شهرستان‌های استان باید قبل و به هنگام وقوع بحران‌های پیش بینی شده یا پیش بینی نشده هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

وی به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: اجرای دقیق و بدون هیچ کم و کاست انتخابات از اهداف اصلی ماست و سعی داریم این انتخابات را بدون هرگونه جناح گرایی و در کمال صحت و امنیت برگزار کنیم. استفاده از منابع مالی و امکانات دولتی در راستای منفعت شخص خاصی از لحاظ قانونی و شرعی برای هیچ کسی مجاز نیست و در صورت مشاهده چنین مواردی به شدت برخورد می‌شود.

بختیاری با تاکید بر اینکه بر اساس اصول حقوق شهروندی به همه نامزدهای انتخاباتی به یک چشم نگاه خواهد شد، تصریح کرد: همه برای ما یکی هستند و با کسی نه دوستی و نه دشمنی خاصی داریم که بخواهیم به نفع یا به ضرر او در انتخابات کار کنیم. همه ما امانت دار مردم هستیم و بر خود لازم می‌دانیم رأی مردم را که در واقع نوعی حق الناس است محترم بشماریم.

وی با بیان اینکه هیچ کسی تحت هیچ شرایطی نباید از قانون تخطی کند، خاطرنشان کرد: بنابر ماده ۱۱ قانون انتخابات، تمامی امکانات شهرستان در طول برگزاری فرایند انتخابات در اختیار فرماندار همان شهرستان است و مسئولین مربوطه باید در برخورد با چنین اموری کاملا مطابق با دستورات شخص فرماندار عمل کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha