• دوشنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۸ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 98103023554
  • خبرنگار : 50204

معاون دادگستری استان مرکزی خبر داد:

رصد بیش از پیش فضای مجازی برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی

رصد بیش از پیش فضای مجازی برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی

ایسنا/مرکزی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی گفت: در راستای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی، رصد فضای مجازی همانند گذشته و بلکه بیش از پیش در دستور کار قرار دارد.

محسن خیرمند، امروز دوشنبه در حاشیه ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخابات استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری باید نسبت به تدوین یک بخشنامه در خصوص محل‌های تبلیغات اقدام کند، همچنین پلیس راهور در خصوص گره‌های ترافیکی که ممکن است در روزهای مجاز تبلیغات رخ دهد، اقدامات پیشگیرانه‌ای انجام دهد.

وی افزود: در حال تدوین مطالبی با محوریت اطلاع‌رسانی و آگاه سازی مردم در حوزه تبلیغات انتخاباتی هستیم که در این راستا کارگروه مربوطه فعال است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: استفاده تبلیغاتی از مکان‌های ممنوعه مانند پست‌های برق، صندوق‌های پستی و تابلوهای راهنمایی و رانندگی جرم محسوب می‌شود.

شهردار اراک نیز در این نشست با اشاره به اینکه فضاهای تبلیغاتی باید در معرض دید افراد پیاده و خودروها باشد، گفت: ۱۶ هزار متر مربع فضای تبلیغاتی در شهر اراک به منظور نصب تبلیغات کاغذی برای داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل عبور عابران پیاده و خودروها مشخص شده است.

محمدکریم شفیعی بیان کرد: فضاهایی با ابعاد ۵۰۰ تا ۲ هزار متر مربع در میادین، خیابان‌های اصلی شهر اراک و کنار مساجد برای نصب بنر تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی پیش‌بینی شده است و در صورت نصب بنر در محل‌های غیرمجاز، متخلفین ملزم به پرداخت خسارت هستند.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی نیز تبلیغات بر بدنه خودروها را مطابق قانون ممنوع اعلام کرد و گفت: در صورت مشاهده تخلف برای رانندگان متخلف جریمه ۳۰ هزارتومانی تعیین شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha