• سه‌شنبه / ۱ بهمن ۱۳۹۸ / ۰۸:۱۵
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 98110100042

استاندار:

برای حفظ شأن مردم تلاش شود

برای حفظ شأن مردم تلاش شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به فرمانداران و بخشداران درگیر سیلاب استان گفت: در حوزه توزیع اقلام و کمکهای امدادی تلاش کنید عزت و شأن مردم حفظ شود.

احمدعلی موهبتی امشب دوشنبه 30 دی ماه در نشست با فرمانداران و بخشداران شهرستان های درگیر سیلاب با مهم بر شمردن مدیریت توزیع اقلام و کمکهای امدادی تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان مردمی عزتمند هستند که در بحرانی ترین شرایط با صبوری مثال‌زدنی خود سخت ترین شرایط و وضعیت را تحمل می کنند لذا باید توزیع کمک ها بین مردم به گونه‌ای باشد که شأن و عزت آنان حفظ شود و احساس تبعیض و تحقیر نکنند.

وی افزود: تلاش شود کمک ها به صورت عادلانه و یکسان توزیع شود به صورتی که از تجمع کمک ها در یک نقطه و کمبود کمک در برخی نقاط پیشگیری شود.

رئیس ستاد مدیریت بحران استان ضمن تشکر از توجه مردم به هشدارها و توصیه های مدیریت بحران استان که باعث شد هیچگونه تلفات انسانی نداشته باشیم؛ اظهار داشت: سخاوتمندی مردم استان در اوج بحران و از بین رفتن خانه و زندگی شان به زیبایی در جریان سیل اخیر نمایان شد به گونه‌ای که مردم بعضی روستاهای سیل زده کمک ها را به روستاها و شهرهای همجوار که خسارت های بیشتری دیده بودند هدایت می‌کردند.

موهبتی خطاب به فرمانداران و بخشداران گفت: همانگونه که همه امکانات شهرستان ها و بخش ها برای امداد و کمک رسانی به مردم در روزهای ابتدایی بسیج شده بود باید با همان مدیریت روند سازندگی و جبران خسارت ها ادامه یابد تا مردم حضور شما و دیگر مسئولین را در کنار خود احساس کنند.

وی شناسایی و آمار دقیق ساکنین روستاها و برآورد میزان خسارت ها را در بهبود کیفیت کمک رسانی و جبران خسارت ها مهم برشمرد.

استاندار همدلی و همراهی همه مردم، گروهها، سازمانها، وزارت خانه ها، نیروهای نظامی و انتظامی را در سیلاب اخیر مثال زدنی برشمرد و با اشاره به حضور رئیس قوه مقننه و رئیس جمهور و سایر وزرا و مسئولین سازمان ها در استان، اظهار امیدواری کرد: با همت همه مجموعه‌ها هرچه سریع‌تر خسارتها جبران و ساخت و سازها تکمیل گردد و تلاش شود این تهدید به فرصت به نفع مردم تبدیل شود.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با اشاره به موضوع انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امور انتخابات به هیچ وجه تعطیل شدنی نیست و فرمانداران و بخشداران باید همه تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات در هر شرایطی به کار ببندند.

احمد علی موهبتی با اشاره به سفر وزیر آموزش و پرورش به جنوب استان گفت: نهضت مدرسه سازی تحت هیچ شرایطی نباید تعطیل شود.

وی همچنین با اشاره به ساخت ۳۱ هزار واحد مسکونی در استان بیان داشت: باید تلاش شود این واحدهای مسکونی برای مستحقین ساخته شود و از سوء استفاده افراد سودجو پیشگیری شود.

در پایان این جلسه فرمانداران و بخشداران به تشریح آخرین وضعیت مناطق سیل زده پرداختند و جبران خسارت به کشاورزان و دامداران را یه عنوان مهم‌ترین درخواست مردم عنوان کردند.

در پایان این جلسه فرمانداران و بخشداران به تشریح آخرین وضعیت مناطق سیل زده پرداختند و جبران خسارت به کشاورزان و دامداران را یه عنوان مهم‌ترین درخواست مردم عنوان کردند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha