• سه‌شنبه / ۱ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۱:۴۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98110100325
  • خبرنگار : 71620

نماینده انار و رفسنجان:

اندکی از مدیریت جهادی سردار سلیمانی در رگ‌های مدیریت کشور جاری شود

اندکی از مدیریت جهادی سردار سلیمانی در رگ‌های مدیریت کشور جاری شود

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از نحوه توزیع بسته‌های معیشتی از دولت خواست تا در مورد نحوه توزیع بسته‌های معیشتی تعیین تکلیف صورت گیرد.

به گزارش ایسنا، احمد انارکی محمدی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: بی شک ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی توسط استکبار جهانی، زوال آمریکا را کلید زد. گفته بودیم که دوران بزن و در رو تمام شده است، انتقام سخت و موشک باران پایگاه آمریکا در عراق اقتدار ایران را به نمایش گذاشت. این اقتدار ثبات منطقه و ثبات اقتصادی کشور را به ارمغان خواهد آورد.

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توییت‌های فارسی صفحه رسمی توییتر رئیس جمهور  آمریکا گفت: شلیک ایران به قدری بانفوذ بوده که زبان توییت‌های ترامپ را فارسی کرده است. امید است در ادامه ترامپ به راه راست هدایت شود. خون سردار سلیمانی اتحاد و پویایی به ارمغان آورد در این فصل تازه همه ایرانیان باید زیر چتر انقلاب و رهبری برای اعتلای این مرز و بوم هم افزایی کنند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه کرمان و سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: باید سعی کنیم دیگر شاهد چنین مصیبت‌هایی نباشیم، باید مقاومت کنیم. به کشورهای منطقه نیز توصیه می‌کنم که عاقلانه رفتار کرده و به حضور آمریکا در منطقه پایان دهند.

وی افزود: برای مقاومت توانمند سازی اقتصاد ضرورت دارد. با عرض شرمندگی باید گفت که ما نتوانستیم مردم را قوی کنیم. مردم اما از پوست و استخوان خود برای نظام مایه می‌گذارند. بی شک این مردم هستند که لایق بهترین‌ها بوده و اگر اندکی از مدیریت جهادی سردار سلیمانی در رگ‌های مدیریت کشور جاری شود رشد و توسعه همه جانبه در انتظار ما خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از نحوه توزیع بسته‌های معیشتی گفت: حداقل مردم حوزه انتخابیه این جانب نیازمند و  منتظر این بسته‌ها هستند. درخواست دارم که هر چه سریعتر تصمیم درستی درباره بسته‌های معیشتی بگیرند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با استناد به تبصره 8 قانون بودجه سال 98 گفت: این تبصره باعث کاهش صادرات محصولات کشاورزی شد. یکی از محصولات پسته رفسنجان بود. دستور سران قوا نیز باعث شده است که این صادرکنندگان قاچاقچی تلقی شوند. از دولت می‌خواهم که شرایطی ایجاد کنند تا صادرکنندگان بتوانند ارز حاصل از صادرات خود را وارد کشور کنند.

انارکی در پایان نطق خود خطاب به رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش گفت: برای حل مشکلات فرهنگیان آستین بالا بزنید. هنوز بحث رتبه بندی معلمان به صورت نهایی عملیاتی نشده است. دولت اگر نیازمند وضع یا اصلاح قانون است به مجلس بگوید تا این کار را انجام دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۱-۰۸ ۰۱:۴۳

مرحبا