• چهارشنبه / ۲ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 98110201209
  • خبرنگار : 71443

واکنش آمریکا به تعیین جایزه برای کشتن ترامپ

واکنش آمریکا به تعیین جایزه برای کشتن ترامپ

یک مقام وزارت خارجه آمریکا به پیشنهاد نماینده مجلس شورای اسلامی برای اعطای جایزه به هر کسی که ترامپ را از میان بردارد، واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، رابرت وود نماینده آمریکا در امور خلع سلاح تعیین جایزه سه میلیون دلاری از سوی نماینده مردم کهنوج در مجلس را "اقدامی مضحک" خواند.

و که کشورش تاکنون در سراسر جهان هزاران اقدام تروریستی انجام داده و آخرین مورد آن نیز ترور سردار شهید سلیمانی بود، مدعی شد پیشنهاد نماینده پارلمان کشورمان "نشان دهنده تروریستی بودن نظام ایران است."

به گزارش ایسنا، آمریکا در یک اقدام تروریستی و در یک حمله هوایی در خاک عراق سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران را که به شکل رسمی مهمان دولت عراق بود، ترور کرد که با خشم و اقدامات تلافی جویانه کشورمان مواجه شد.

جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این اقدام تروریستی پایگاه آمریکایی عین‌الاسد را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

احمد حمزه، نماینده مردم کهنوج کرمان در مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه گفت که از طرف مردم استان کرمان، (زادگاه سردار سلیمانی) به هرکسی که دونالد ترامپ را از میان بردارد، جایزه سه میلیون دلاری اعطا خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۱-۰۲ ۱۲:۲۴

پول داری بده مردم کرمان......

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۰۲ ۱۲:۳۸

خوب خدا را شکر با گفتار به موقع یک نماینده مجلس جای متهم و شاکی عوض شد!!! نمی دانم بگویم آفرین با بگویم لعنت بر دهانی که بی موقع باز شود.

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۰۲ ۱۳:۴۲

یه ... سنگی میندازه تو چاه که صد نفر نمیتونن درش بیارن

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۰۲ ۱۸:۴۵

در دنیا قبل از این هم تبلیغات منفی درباره ایران خیلی بود، بر خلاف آمریکا! حالا هرچی دیگران واسه نظام آبرو خریدند یکی با یک جمله همه رشته‌هایی آبرو را پنبه کرد. لطفا یک وطن دوستی کلاس حرف زدن و لفاظی بلااستثنا برای همه نمایندگان بگذارد و در زمان گنده گویی و ذرت پروندن زیادی از حقوق و مزایا نمایندگان کم شود (مطمئنم بخاطر پول هم که شده نمایندگان عزیز جلوی دهنشونو میگیرن).

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۰۲ ۱۹:۳۹

قشنگ بود ، جنس نوشتتو دوست دارم ، ولی زیاد هیجانی نیست ،

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۰۲ ۲۰:۰۶

اینکه بد شد. چرا آخه یکی نبود بش بگه رو هوا یه چیز نپرون دنیا به یه دید دیگه بهمون نگاه می کنه....

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۰۲ ۲۰:۲۲

سلام با حذف یک فرد تفکر آن فرد حذف نمیشه! ارزش کفش شهید سلیمانی از سر ترامپ بیشتره! حضرت آقا فرمودن ازدواج را آسان بگیرید، ساده زیست باشید، جمعیت را اضافه کنید، کالای ایرانی بخرید و ... هرکی میگه گوش بفرمان توییم خامنه ای بسم الله انتقام سخت یعنی حذف آمریکا از ظاهر و باطن زندگی یک ایرانی یعنی نه به اسلام آمریکایی و بله به سبک زندگی ایرانی اسلامی و من الله التوفیق

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۰۲ ۲۰:۴۲

چرا واقعا برخی از مسئولین، نمایندگان و ائمه جمعه حرفهای می زنند که اولا به هیچ عنوان توان و امکان اجرای آن را ندارد و دوم اینکه هزینه های بزرگی را برای ایران در مجامع بین الملی درست می کنند. آیا اینها نمی دانند که اگر سکوت کنند هم به نفع خودشان است و هم به نفع مردم.

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۰۲ ۲۱:۰۸

آروم باش آروم باش. هیچ جای نگرانی نیست. ایشون هنوز نمیدونه دلار چیه و 3 میلیون دلار چقدر میشه. خواسته خودی نشون بده.

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۰۲ ۲۱:۱۵

یه نماینده مجلس ۳ میلیون دلار از کجا آورده؟!!

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۰۳ ۱۱:۵۰

داداشم گفته از طرف مردم کرمان

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۰۲ ۲۱:۲۸

جدی نگیرید. باید ایشان اعلام کند: 1- سه میلیون دلار را از کجا آورده؟ 2- با این تحریمهای سیستم بانکی چطور می خواهد این پول را پرداخت کند؟ 3- چه تضمینی وجود دارد طرف به پولش برسد؟

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۰۲ ۲۲:۲۱

مردم کهنوج آه ندارند که با ناله سودا کنند اونوقت این بابا هزینه سر ترامپ را تعیین می کند... حتماً پول کثیف جمع می کند.... همین ها هستند که با لایحه جلوگیری از پولشویی مخالف هستند.

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۰۲ ۲۲:۵۸

احتمالا منظورش از مضحک رقم جایزه بوده , چون اونا واسه افراد رده 2 و 3 حداقل 15 میلیون دلار جایزه میدند این که رده اول هست.

avatar

سلام ما ۸۴ میلیون ایرانی هستیم حاضریم هر نفر ۱۰۰ دلار بدیم برای سر قاتل سردار عزیزمون که بشه ۸ میلیارد ۴۰۰ میلیون دلار برا جایزه سر ترامپ

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۰۳ ۰۰:۴۹

چه حرفیه آخه...تو این موقعیت حساس میخوای با این حرفا رای بخری یا همه چیز یه جور دیگه شد با حرفای الکی واقعا متاسفم

avatar

اگر کشتن... مثل ترامپ به معنای تروریست بودن ما عاشق این هستیم که به ما بگویند تروریست به زودی به درک میفرستیمت ... تا درسی به جهان بدهیم که نگاه چب به ایران ایرانی نکنند....

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۰۴ ۰۵:۳۵

سلام.کار خیلی خوبی کرده با این کارش ترامپ نه شب داره نه روز توهم این داره که کسی ازپشت سرش بهش شلیک کنه باید ترامپ خفه بشه از ترس

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۱۳ ۰۹:۴۶

این حمزه ای هم نزدیک انتخابات جو گیر شده!