• چهارشنبه / ۲ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۸:۱۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 98110201700
  • خبرنگار : 50152

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم:

حضور گسترده مردم در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن، مانع تحقق خیال خام دشمن می‌شود

ایسنا/قم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن، مانع تحقق خیال خام دشمن می‌شود.

بیژن سلیمان پور امروز در جلسه شورای اداری قم در سالن کرامت استانداری عنوان کرد: باید به اصل بی‌طرفی در انتخابات پایبند باشیم و از هر اقدامی که موجب ایجاد شائبه سوءاستفاده از منابع و امکانات دولتی و عمومی به نفع یا ضرر نامزدهای انتخاباتی باشد، جلوگیری کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم افزود: حفظ نظم و آرامش، استفاده از ظرفیت‌های مردمی و استانی و تعامل با هیئت نظارت و ستاد پیشگیری از جرائم و افزایش وحدت، زمینه‌ساز تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی بیان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن، مانع از تحقق خیال خام دشمن می‌شود و ثابت خواهیم کرد که هیچ مساله‌ای میان مردم و نظام، جدایی و فاصله ایجاد نمی‌کند.

سلیمان پور خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم در جهت تحقق انتخابات اندیشیده شده است، با توجه به اینکه به دلیل محدودیت‌ها، وزارت کشور به تنهایی نمی‌تواند عهده‌دار برگزاری انتخابات شود، طبق قانونی اساسی باید تمامی دستگاههای اجرایی و ظرفیت‌های مردمی را به کار بگیریم.

وی گفت: در برگزاری انتخابات باید دستگاههای اجرایی توجه داشته باشند براساس قانون و با رعایت شفافیت در هزینه‌کرد و جلوگیری از هدررفتن منابع، مشارکت خود را تحقق بخشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضرورتی اجتناب‌ناپذیر در شرایط کنونی کشور و منطقه است، امروز دشمن بیش از هر دوران دیگری، از اقتدار و ابتکار عمل جمهوری اسلامی در موازنه قدرت در منطقه و جهان زخم خورده است و درصدد ضربه زدن به کشور است.

وی بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از هر دوره‌ای در اوج اقتدار، عظمت و سربلندی قرار دارد و دشمن این اقتدار و شکوفایی و عظمت را برنمی‌تابد.

سلیمان پور عنوان کرد: ایران اسلامی به واسطه خون پاک شهدا، حضور همیشگی مردم درصحنه و وجود رهبری حکیمانه در اقتدار و عظمت قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن حاضر نیست چنین اقتداری را ببیند و منافع ملی ملت ایران به خوبی تامین شود از این رو بر دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌ها می‌افزاید و باید با هوشیاری و وحدت ملی و انسجام مراقب توطئه‌ها باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم عنوان کرد: به پشتوانه ملت ایران و آرمانها و ارزشهای انقلابی، آینده نظام اسلامی درخشان است و هیچ خدشه‌ای از سوی دشمن به این نظام و انقلاب وارد نخواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی گفت: مدیران باید پیشگیری از تخلفات و جلوگیری از ایجاد نارضایتی در مردم به واسطه عدم پاسخگوئی را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha