• پنجشنبه / ۳ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98110302115
  • منبع : نمایندگی سمنان

راز محبوبیت سپهبد سلیمانی از منظر آیت‌الله شاهچراغی

راز محبوبیت سپهبد سلیمانی از منظر آیت‌الله شاهچراغی

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و رئیس ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر استان سمنان با اشاره به جایگاه والای شهید سردار سلیمانی در بین مردم راز محبوبیت و عظمت سپهبد شهید سلیمانی را اخلاص وی دانست.

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر استان که پنج‌شنبه 3بهمن‌ماه در محل دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، اظهار کرد : مسئولان ستاد دهه فجر برنامه های این ایام الله دهه فجر را به‌صورت انقلابی و همراه با شور و شعار برگزار کنند.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت : یکی از برنامه های اعلام شده در این جلسه که برای اینجانب خوشحال کننده بود ، آن است که سمت و سوی برنامه های ایام الله دهه فجر، امسال به روستاها و مناطق نیز کشیده شده است.

آیت الله شاهچراغیبر لزوم توجه به کیفیت برنامه‌ها در دهه فجر تاکید کرد و گفت: اسلام طرفدار کیفیت است نه کمیت و لذا باید توجه کرد تا برنامه‌ها با کیفیت و بهره مندی مناسب برگزار شود.‌

وی با تاکید بر وجه انقلابی بودن در برگزاری برنامه های ایام الله دهه فجر امسال خاطرنشان کرد: باید مسوولان تلاش کنند تا برنامه‌های امسال با کیفیت خوب و همراه با شعار و شور برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان به نقش مهم سخنرانان در برنامه های این ایام اشاره و توصیه کرد:در برنامه های مناسبتی ، از سخنرانانی استفاده شود که انقلابی و معتدل باشند.‌

وی با توصیه به برگزار کنندگان برنامه های ایام الله دهه فجر به پرهیز از نگاه جانبدارانه سیاسی گفت: باید برنامه ها به گونه ای برگزار شود که منجر به سوء استفاده دشمنان نشود.‌

این عضو خبرگان رهبری گفت: برنامه ها را با اخلاص و برای خدا برگزار کنید، چرا که برنامه بدون اخلاص هیچ ارزشی ندارد.‌

آیت الله شاهچراغی با تجلیل از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: راز محبوبیت و عظمت سپهبد شهید سلیمانی، اخلاص وی بود و همانگونه که بعد از شهادت این شهید والامقام دیدیم برکات خون این شهید به مراتب بیشتر از تلخکامی از دست دادن ایشان است.

امام جمعه سمنان اظهارامیدواری کرد: ثمره ی خون این شهید بزرگوار، آزادی قدس عزیز و نابودی اسرائیل باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha