• شنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۸:۳۶
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 98110503459
  • خبرنگار : 50042

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان:

مردم گیلان حق دارند گندم مرغوب استفاده کنند

مردم گیلان حق دارند گندم مرغوب استفاده کنند

ایسنا/گیلان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با انتقاد از ورود گندم نامرغوب به استان، گفت: مردم گیلان حق دارند که گندم مرغوب استفاده کنند و شایسته نیست که استان های دیگر گندم نامرغوب خود را به گیلان ارسال کنند؛ شرکت بازرگانی دولتی موظف به تامین گندم کیفی است.

آرش فرزام صفت عصر امروز در جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار استان که در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اولویت های ستاد تنظیم بازار ایجاد آرامش در بازار و برقراری تعادل بین عرضه و تقاضاست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان افزود: در بسیاری از اقلام تعادل قیمت داریم و در تعداد محدودی از کالاها هم شاهد افزایش قیمت هستیم که ارتباط مستمر با معیشت مردم دارد، لذا باید گروه نظارتی را به این سمت سوق دهیم تا در سطح استان کالاهایی که مردم مصرف می کنند دچار افزایش قیمت نشوند.

وی با اشاره به آینده نگری در خصوص تامین بازار، گفت: در تولید کالا مشکلی نداریم ولی باید روی قیمت ها کنترل صورت گیرد و خود دستگاه ها به عنوان ناظر بازار را رصد کنند.

 فرزام صفت ادامه داد: تلاش این است که انحراف را کم کنیم زیرا هر چه بیشتر از انحرافات کم شود، قسمت توزیع قابل اعتمادتر می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با انتقاد از ورود گندم نامرغوب به استان، تصریح کرد: مردم گیلان حق دارند که گندم مرغوب استفاده کنند و شایسته نیست که استانهای دیگر گندم نامرغوب خود را به گیلان ارسال کنند؛ ما کیفی ترین محصولات خود را همواره برای دیگر استان ها ارسال می کنیم، شرکت بازرگانی دولتی موظف به تامین گندم کیفی است.

وی ادامه داد: برخی موضوعات از روی ناآگاهی به تولید لطمه سنگینی وارد می کند، نمونه آن برنامه ای که در خصوص شیر از شبکه ملی پخش شد، است. کالاهای تولیدی گیلان همه جوره نظارت می شوند و چیزی که باعث نگرانی بشود وجود ندارد تاکنون هم گزارشی مبنی بر سم و مواد میکروبی در شیر نداشته ایم. نمونه دیگر این لطمه وجود قرص در کیک بود که سبب شد یک شیفت مرغوب ترین واحد تولیدی استان تعطیل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha