• یکشنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۹:۰۷
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 98110604462

برخی نقاط کرج حتی زمستان هم بوی تعفن می‌آید

برخی نقاط کرج حتی زمستان هم بوی تعفن می‌آید

ایسنا/البرز فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) از اجرای طرح محرومیت‌زدایی در ۱۷ منطقه خبر داد.

سردار یوسف  مولایی روز یکشنبه ششم بهمن در جلسه شورای اداری استان البرز از انجام طرح های محرومیت زدایی در استان البرز خبر داد و گفت: سپاه پاسداران و بسیج با تمام قدرت در حال انجام طرح کرامت با محوریت محرومیت زدایی و خدمت رسانی است.در طرح‌هایی مانند طرح کرامت ، محلات آسیب دیده و کم درآمد و دارای مشکلات دیگر را شناسایی و رفع می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، وی شروع محرومیت زدایی در ۱۷ منطقه اعلام کرد و اظهار کرد: در یک شهر که اکثرا نام آن را می‌دانیم، تقریبا دیگر مسئله‌ای تحت عنوان اعتیاد و تکدی گری وجود ندارد، چون مردم و مسئولین یک صدا تصمیم به حل این معضلات گرفته و به پا خواستند. ما هم در استان البرز  با همکاری سپاه و بسیج با تمام توان در صدد حل این مشکلات در ۱۷ نقطه هستیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)، در ادامه افزود: مردم این مناطق نابهنجار نیستند بلکه منطقه به علل گوناگون دچار نابهنجاری شده که یکی از علل آن می‌تواند قیمت پایین مسکن باشد.

مولایی بررسی دقیق و جزئی‌تر را از مراحل  بعدی طرح کرامت اعلام کرد و اظهار داشت: در مراحل بعدی بررسی دقیق تر و جزئی تری بر این مناطق صورت می‌گیرد، متاسفانه در برخی مناطق حتی در فصل پاییز و زمستان هم از بوی تعفن امکان زندگی وجود ندارد چه رسد به تابستان؛ گام بعدی فعالیت در این مناطق بستر سازی و کار بیشتر بر روی این مناطق است به نحوی که ما ابتدا شاهد آن باشیم که دیگر معتادی را در حال استعمال در خیابان نبینیم یعنی اول ظاهر شهر پاک باشد و استفاده از مواد مخدر در ملأ عام صورت نگیرد بعد از آن به سراغ عمق ماجرا می‌رویم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی آگاه سازی را  مرحله بعد دانست و گفت: آگاه سازی، ایجاد امنیت و پاکسازی اقدامات بعدی است، در نجم آباد و پلنگ آباد پنج کار گروه به فعالیت‌هایی مانند آموزش زنان روستایی، استعدادیابی کودکان ، لوله‌کشی و انتقال آب می‌پردازد.

وی در پایان از اجرای طرح شهید رهنمون خبر داد و گفت: در طرح شهید رهنمون برنامه‌هایی مربوط به بیماری را انجام می‌شود و کارهایی مانند غربالگری و بررسی‌هایی این چنینی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha