• یکشنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۸ / ۲۲:۳۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98110604544
  • خبرنگار : 71536

محرومیت خلیل‌زاده و خانزاده تا اطلاع ثانوی

محرومیت خلیل‌زاده و خانزاده تا اطلاع ثانوی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای درباره اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتور صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بر این اساس شجاع خلیل‌زاده (پرسپولیس) و محمدرضا خانزاده ‌(تراکتورسازی) به دلیل رفتارهای صورت گرفته در بازی امروز پرسپولیس و تراکتورسازی با دستور موقت تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات‌ محروم‌ شدند.
*حواشی مسابقه به صورت کامل رصد شده و کمیته انضباطی پس از دریافت گزارش ناظران‌احکام خود را در قبال باشگاهها و نفرات متخلف صادر خواهد کرد.
*مطابق روال قبلی، هرگونه بدرفتاری از سوی مربیان، بازیکنان و همچنین تماشاگران با داوران مسابقه با قاطعیت مورد برخورد قرار خواهد گرفت. در این باره مستند به گزارش دریافتی، احکام مرتبط به اطلاع عموم خواهد رسید.
*ساکت الهامی، سرمربی تیم تراکتورسازی برای ادای پاره‌ای از توضیحات به کمیته انضباطی فراخوانده شد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۱-۰۷ ۰۸:۲۷

این بنده خدا شجاع خلیل زاده فوتبال رو با جا های دیگه اشتباه گرفته. همیشه باعث تنش و درگیری در تیم پرسپولیس و ایجاد حاشیه بین تماشاچیا میشه و در کل وجهه فوتبال پاک و لذت بخش رو خراب می‌کنه. خوبه این فرد حاشیه ساز کمی از همین مربی خوبش یعنی آقا یحیی یاد بگیره تعصب و جنگندگی و در حال با اخلاق و منش بودن رو. امیدوارم این پیام منتشر بشه تا بازیکنا و تماشاگرا بدونن هوادار واقعی فوتبال در این مملکت دنبال حاشیه نیست.

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۰۷ ۰۸:۳۴

امثال شجاع خلیل زاده و خانزاده بایذ محروم بشن. تا بلکه فضای فوتبال تمیز و لذتبخش بشه. مقابله جدی با این بی‌اخلاقی‌ها و دعواها باید اتفاقا از تیم‌های بزرگ و بازیکنای به ظاهر بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس و تراکتور شروع بشه و با قاطعیت انجام بشه.این افراد به همراه تعدادی تماشاچی و حتی برخی مربیان حاشیه ساز آبروی فوتبال مارو بردن