• دوشنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98110704882
  • خبرنگار : 71620

نماینده ماکو: می‌توان با مستکبران مبارزه کرد و خم به ابرو نیاورد

نماینده ماکو: می‌توان با مستکبران مبارزه کرد و خم به ابرو نیاورد

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به گذشت ۴ دهه از عمر انقلاب اسلامی گفت: ما در این ۴۰ سال و مخصوصا در ۸ سال دفاع مقدس ثابت کردیم که می‌توان با مستکبران و ظالمان مبارزه کرد و خم به ابرو نیاورد.

به گزارش ایسنا، عین‌الله شریف پور در جلسه‌ علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: امید است که راهپیمایی ۲۲ بهمن که مصادف با اربعین حاج قاسم و همرزمانش است، تیر خلاصی بر دل مستکبران باشد تا منطقه را ترک کنند. امروز جبهه مقاومت نه به عنوان یک نیروی نظامی بلکه به عنوان یک مکتب در بین آزادگان جهان و در برابر ظلم ایستاده است و به یک باور عمیق دینی تبدیل شده است.

وی افزود: دانشجویان امروز و فردا در این مکتب نه از یک کشور بلکه از همه کره خاکی تربیت می‌شوند تا به مبارزه با شیطان بزرگ یعنی آمریکا رفته و به حول و قوه الهی با هدف رهایی بشریت به تکلیف خود عمل کند.

نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس افزود: توکل به خدا و خود باوری شرط رسیدن به پیروزی است. خود باوری یعنی در عرصه‌ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه، توجه به ظرفیت‌های داخلی را نصب‌العین قرار دهیم. از طرف دیگر همدلی و همسویی می‌تواند ما را به اهداف خود نزدیک کند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به ۸ سال دفاع مقدس گفت:‌ ما در ۴۰ سال گذشته و مخصوصا آن ۸ سال توانستیم انقلاب را صادر کنیم و مظلومیت خویش و ستم مستکبران را اثبات کنیم. ما یاد گرفتیم که باید روی پای خودمان بایستیم. ما ثابت کردیم که سالیان سال می‌توان با ظالمان مبارزه کرد و خم به ابرو نیاورد.

وی افزود: این انقلاب به بشریت بصیرت داد تا مظاهر فسق، فتنه و ظلم را شناخته و علیه آن قیام کند. طی ۴۰ سال گذشته  احساس ذلت از سوی مستکبرین را لمس کردیم.

این عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در پایان نطق خود خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت‌: جاماندگان نهضت سواد آموزی و وضعیت حق التدریسان را بررسی کنید. همچنین مجددا در رتبه بندی معلمان تجدید نظر کرده و تبعیض در اعمال احکام کارگزینی را رفع کنید. در هیچ کدام از موارد فوق بر اساس مصوبات عمل نکردید. با استناد به کدام مصوبه عده‌ای از فرهنگیان از رتبه بندی جا مانده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha