• دوشنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98110704915
  • خبرنگار : 71565

حسینی شاهرودی: پذیرش اشتباه از سوی فرمانده سپاه مرهمی بر داغ دل این مردم شد

حسینی شاهرودی: پذیرش اشتباه از سوی فرمانده سپاه مرهمی بر داغ دل این مردم شد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که حادثه سقوط هواپیمای مسافربری که با یک خطای انسانی رخ داد داغ را بر جانمان نشاند، اظهار کرد: اما پذیرش مسئولیت این اشتباه بزرگ از سوی فرمانده دلاور سازمان هوافضای سپاه مرهمی بر دل‌های داغدار این مردم شد.

به گزارش ایسنا، سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: روزها و ماه‌های پرماجرایی را پشت سر گذاشتیم و ملت کارآزموده ایران اسلامی اتفاقات تلخ و شیرینی را تجربه کردند که بسیاری را در جهان بهت زده کرد. بامداد روز جمعه ۱۳ دی‌ماه سال ۱۳۹۸ خبری از فرودگاه بغداد به سراسر جهان مخابره شد و سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی در یک حمله بزدلانه به دستور شقی‌ترین افراد به شهادت رسید.

وی ادامه داد: اگرچه داغ عظیمی از شهادت این سردار سرافراز به دل میلیون‌ها انسان عاشق نشست و جبهه حق و مقاومت اسلامی در جهان اندوهگین شد و اگرچه جبهه استکبار از ترور تاثیرگذارترین و قدرتمندترین ژنرال ارتش‌های موجود در دنیا مسرور شد ولی به یقین باید توجه کنیم این اقدام خلاف موازین بین‌المللی رییس جمهور فاسد آمریکا تمام موازنه‌های آمریکایی و روابط دیپلماتیک کشورها را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بی‌شک خون پاک شهدای مدافع حرم، مدافع وطن و در راس آنها سردار قاسم سلیمانی منجر به خروج ذلیلانه نظامیان تروریست آمریکا از پایگاه‌های خود در این منطقه می‌شود که به فضل الهی این موضوع نویدبخش روزهای بهتر و آزادی ملت‌های مظلوم غرب آسیا خواهد بود. حضور چشم‌گیر مردم قهرمان‌پرور انقلابی در تشییع دهها میلیونی پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی برای جهان زر و زور و تزویر حادثه‌ای پرمعنا بود.

وی ادامه داد: این حضور حضوری از جنس ایمان و اعتقاد عملی به آرمان‌های اصیل نظام اسلامی بدون وابستگی به هیچ حزب و جناح سیاسی بود، اما در این میان یک فاجعه غیرمنتظره کام مردم را تلخ کرد. حادثه سقوط هواپیمای مسافربری که با یک خطای انسانی رخ داد داغ پاره‌های تن ایران را برجانمان نشاند، اما پذیرش مسئولیت این اشتباه بزرگ از سوی فرمانده دلاور سازمان هوا فضای سپاه پاسداران مرهمی بر دل‌های داغ این مردم شد. این موضوع نشان داد هنوز هم بزرگمردان مسئولیت‌پذیری در این کشور زنده‌اند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند حاج قاسم سلیمانی یک فرد نبود بلکه یک مکتب بود که هیچ یک از جناح‌های سیاسی او را احاطه نکرده بود. ایشان یک معتقد واقعی به مکتب امام خمینی (ره) بودند. ای کاش ذره‌ای از خون او در وجود بعضی از مسئولینی که هنوز هم حرف از مذاکره با آمریکای جنایتکار می‌زنند و نگاه‌شان به خارج از مرزهاست و با تنبلی و عملکرد انفعالی‌شان موجب بدبینی و بی‌اعتمادی مردم خود شدند، بود.

حسینی شاهرودی تصریح کرد: اگر عده‌ای از مردم از افزایش ناگهانی و غیرمدبرانه قیمت بنزین رنجیده شده و به خیابان‌ها آمدند که با تحریک عناصر آشوبگر، آموزش دیده و مسلح به انحراف کشیده شد و میلیاردها تومان به بیت‌المال مسلمین خسارت وارد آمد نتیجه سیاست‌های غلط دولتمردانی است که در زمان خود به قانون افزایش پلکانی بنزین عمل نکرده‌اند و بر موضوع غیرمنطقی خود پافشاری کردند و باعث شدند باز هم رهبر معظم انقلاب هزینه این اقدام نسنجیده را بپردازند.

وی تصریح کرد: در این ۴۰ سال اخیر هر زمانی که از دشمنان دل بریدیم و به ذات اقدس الهی اتکاء کردیم در دفاع از اسلام و مظلومین پافشاری کردیم و راه مقاومت را ادامه دادیم و همچنین روی پای خود ایستادیم و نگاه را به ظرفیت‌های داخلی دوختیم خداوند قادر متعال ما را پیروز گردانید البته در این میان هستند مسئولین دلسوزی که با تلاش جهادی و با توجه به ظرفیت‌های درونی از بهانه‌تراشی دوری جسته و در خدمت مردم پیشگام هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha