• دوشنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98110704973
  • خبرنگار : 71620

نماینده زابل: نسبت به میزان سهمیه بنزین مناطقی که فاقد گاز است تجدیدنظر شود

نماینده زابل: نسبت به میزان سهمیه بنزین مناطقی که فاقد گاز است تجدیدنظر شود

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست اصلاح قیمت بنزین گفت: در مناطقی مثل سیستان که فاقد گاز است باید نسبت به افزایش سهمیه بنزین تجدیدنظر صورت گیرد.

به گزارش ایسنا، حبیب‌الله دهمرده در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: عزت و شرف ملت ایران با هیچ چیز قابل مذاکره و معامله نیست. مذاکره با شیطان بزرگ در هر سطحی خیانتی نابخشودنی است و ملت ایران آنها را جارو می‌کند.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر امور خارجه، گفت: از نیروی باتجربه‌ای مثل شما خیلی بعید بود که چنین مصاحبه‌ای کنید جای تعجب داشت زیرا شیطان بزرگ در ضعیف‌ترین شرایط خود به سر می‌برد لطفا مرده را زنده نکنید. اخراج سفیر انگلستان مطالبه عموم مردم است چرا این همه انفعال و تاخیر دارید.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیل اخیر سیستان و بلوچستان با بیان این‌که «مسئولان فرصت‌سوزی می‌کنند»، اظهار کرد: اقدام عملیاتی در خصوص لایروبی رودخانه‌ها، ترمیم سیل‌بندها و ساماندهی رودها انجام نمی‌شود، قریب به یک سال است که رسیدگی به آنها مصوب شده است. طبیعی است که در چنین شرایطی نعمت باران به نقمت تبدیل می‌شود.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به سیاست اصلاح ناگهانی قیمت بنزین، گفت: در مناطقی مثل سیستان که فاقد گاز است باید تجدیدنظرهایی صورت گیرد. افزایش سهمیه بنزین شهروندان این مناطق باید افزایش یابد تا عدالت برقرار شود. هم‌اکنون مینی‌بوس‌ها، اتوبوس‌ها و کامیون‌هایی که از بنزین استفاده می‌کنند سهمیه کمی دارند.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی در مورد وضعیت مهاجرت در این منطقه، گفت: علی‌رغم سرمایه‌ گذاری در سیستان به علت عقب‌ماندگی تاریخی و گستردگی استان روز به روز فاصله بین نقاط برخوردار و کمتر برخوردار بیشتر می‌شود. پیوسته شاهد کوچ مردم این دیار هستیم.

دهمرده در پایان نطق خود تاکید کرد: فرصت‌ها را غنیمت شماریم از زنده بادها و مرده‌بادهای بی‌حاصل پرهیز کنیم. باید در مقابل مستکبرین جهان با همین روش بایستیم که پیروزی از آن ماست.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در گفت‌وگو با نشریه اشپیگل در پاسخ به این پرسش که «آیا شما بعد از قتل سردار سلیمانی توسط ایالات متحده، امکان مذاکره با ایالات متحده را منتفی می‌دانید؟» گفته بود: خیر. من هرگز این احتمال را منتفی نمی‌دانم که افراد رویکرد خود را تغییر دهند و واقعیات را بپذیرند. برای ما فرقی نمی‌کند که چه کسی در کاخ سفید حضور دارد. آن چه که اهمیت دارد، چگونگی رفتار آنها است. دولت ترامپ می‌تواند گذشته خود را اصلاح کند، تحریم‌ها را بردارد و به میز مذاکره بر گردد. ما هنوز در میز مذاکره باقی مانده‌ایم. آنها طرفی هستند که میز مذاکره را ترک کرده است. ایالات متحده، آسیب بزرگی به مردم ایران وارد کرده است. روزی خواهد رسید که آنها باید این آسیب را جبران کنند. ما شکیبایی زیادی داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha