• دوشنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۹
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98110705120
  • منبع : بوشهر

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر:

شادی پایان سال را با نیازمندان تقسیم کنید

شادی پایان سال را با نیازمندان تقسیم کنید

ایسنا/بوشهر مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به فرا رسیدن عید نوروز، گفت: باید تلاش کنیم که با دستگیری از فقرا و نیازمندان در ایام پایانی سال بتوانیم شادی را مهمان این خانواده‌ها کنیم.

احمد لطفی پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی ستاد خیر و نیکوکاری که با حضور خیران و مراکز نیکوکاری با تاکید بر ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری اظهار کرد: یکی از وظایف مهم این نهاد ترویج فرهنگ انفاق و احسان در جامعه و استفاده از دریای عظیم مردمی در راستای خدمات رسانی افزون‌تر به ولی نعمتان جامعه اسلامی است.

وی نقش خیران را به عنوان سفیران نیکوکاری در ترویج فرهنگ انفاق و احسان مهم عنوان کرد و گفت: اقشار آسیب‌پذیر استان هواره نیازمند یاری‌رسانی خیرانی هستند که در این عرصه با گسترش و نهادینه‌شدن احسان و نیکوکاری در بین آحاد مختلف مردم می‌توان شاهد کاهش مشکلات و مسائل زندگی آنها باشیم.

این مسئول با اشاره به تاثیر روحیه معنوی نیکوکاران در رسیدگی به امور نیازمندان گفت: در بحث مشارکت همگانی برای پرداخت صدقه، زکات، کمک به ایتام و نیازمندان همواره باید معنویت مدنظر باشد تا آحاد مختلف مردم به این امر تشویق شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به تلاش برای تامین بسته ارزاق شب عید مددجویان تحت حمایت گفت:بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می شود در جشن نیکوکاری که در ماه پایانی سال برگزار می شود با استفاده از ظرفیت مردم خیّر و نیکوکار ارزاق شب عید نیازمندان تامین شود.

لطفی با قدردانی از مشارکت همه جانبه مردم و خیران هم استانی در جشن احسان و نیکوکاری درخواست کرد: با توجه به اینکه خانوار های مددجو در شب عید چشم انتظار کمک هستند، برای تامین سبد حمایتی آنان کمیته امداد را یاری رسانند تا با دستگیری از فقرا و نیازمندان در ایام پایانی سال بتوانیم شادی را مهمان این خانواده‌ها کنیم.

وی تاکید کرد: سیستم آنی پرداخت شیوه‌ای جدید برای پرداخت آسان و سریع کمک‌های نقدی مردم برای رفع مشکلات نیازمندان راه اندازی شده که برهمین اساس مردم و خیران استان می‌توانند از طریق شماره گیری کد #۰۷۷*۸۸۷۷* کمک‌های خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha