• دوشنبه / ۷ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 98110705188

برگزاری 350 برنامه فرهنگی ورزشی ویژه گرامیداشت دهه فجر در یزد

برگزاری 350 برنامه فرهنگی ورزشی ویژه گرامیداشت دهه فجر در یزد

ایسنا/یزد مدیر کل ورزش و جوانان یزد با اشاره به ضرورت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از برگزاری بیش از 350 برنامه فرهنگی ورزشی ویژه گرامیداشت ایام الله دهه فجر در این استان خبر داد.

«مسعود شریعتی» با اشاره به ضرورت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،‌ اظهار کرد:‌ برنامه های متنوع زیادی برای ایام الله دهه مبارک فجر پیش بینی و در نظر گرفته شده که در تمام شهرستان ها، بخش ها و روستاهای استان یزد اجرایی می‌شوند.

وی افزود: تمامی هیئت‌های ورزشی، ادارات شهرستان‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در برنامه‌های دهه مبارک فجر حضور فعال و پرشور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اعلام این‌که بیش از 350 برنامه فرهنگی ورزشی گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر پش بینی شده است، گفت: براین اساس 58 همایش ورزشی ، 218 مسابقه ورزشی در رشته های مختلف ، 39 جشنواره فرهنگی ورزشی و 36 برنامه فرهنگی در ایام الله دهه مبارک فجر اجرایی می‌شود.

شریعتی تصریح کرد: دیدار و تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدا ورزشکار، غبارروبی و عطر افشانی قبور شهدا در تمامی شهرستان ها، دیدار جامعه ورزش با ائمه جمعه شهرستان ها، بهره‌گیری از تشکیلات حوزه جوانان و استفاده از برنامه‌های فرهنگی و هنری و خلاقیت‌های سمن‌ها و آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب اسلامی از برنامه‌های فرهنگی تدوین شده در این ایام است.

وی ادامه داد: همایش بزرگ ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی در تاریخ 24 بهمن ماه در سالن شهید صدوقی یزد، اختتامیه مسابقات کارمندان دولت و تجلیل از برترین‌ها، برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی با شرکت دو تیم خارجی‌، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی همراه با پخش شبکه سه سیما در شهرستان اشکذر و شرکت باشکوه جامعه ورزش و جوانان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و اجرای حرکات ورزشی توسط ورزشکاران از برنامه‌های شاخص پیش بینی شده گرامیداشت فجر چهل و یکم است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل ورزش و جوانان یزد،‌این مقام مسئول با بیان این‌که دهه فجر فرصت خوبی برای آشنایی نسل جوان با آرمان‌های انقلاب اسلامی است و بازسازی صحنه پیروزی برای نسل جوان خواهد بود، افزود: نسل جوان آینده‌سازان میهن اسلامی هستند و دهه فجر فرصتی مغتنم برای آشنایی نسل جوان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: رواج گفتمان انقلاب اسلامی، ایجاد روحیه امید و خودباوری در بین عموم مردم به خصوص نسل جوان و محور قرار دادن اندیشه های امام و رهبری از رویکرد های مهم برنامه‌های دهه فجر امسال خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha