• سه‌شنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 98110806029
  • خبرنگار : 50177

مدیرکل راه و شهرسازی:

۷۲ میلیارد تومان دهه فجر در لرستان افتتاح خواهند شد

۷۲ میلیارد تومان دهه فجر در لرستان افتتاح خواهند شد

ایسنا/لرستان مدیر کل راه و شهرسازی لرستان گفت: پروژه‌هایی با اعتبار ۷۲ میلیارد تومان دهه فجر در استان افتتاح خواهند شد.

رضا خالقی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در فاصله بین هفته دولت و دهه فجر امسال موفق شدیم پروژه‌های متعددی را با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه اولین ویژگی این پروژه‌ها تنوع آنهاست، ادامه داد: ۳۳۲ واحد مسکن مهر در استان افتتاح کرده‌ایم، در این مدت ۱۳.۵ کیلومتر باند دوم به راه‌های اصلی استان اضافه شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: همچنین پنج پروژه بازآفرینی و دو پروژه ساختمان عمومی را به انجام رساندیم.

وی با اشاره به اینکه محور کوهدشت پل کشکان را از اول امسال بنا به ضرورت با شرایط غیراستاندارد زیر بار ترافیک رفت، افزود: امروز به صورت استاندارد این مهم را به بهره‌برداری می‌رسانیم و ۱۰ کیلومتر از این محور را افتتاح خواهیم کرد.

خالقی با بیان اینکه در محور ازنا –شازند علی‌رغم اینکه تلاش کردیم و قول داده بودیم ۱۱ کیلومتر را افتتاح کنیم به دلیل بارش برف و باران شرایط ایمن سازی و نصب گارد ریل و حفاظ به ۳.۵ کیلومتر اکتفا کردیم، عنوان کرد: به محض اینکه یک هفته کاری شرایط مساعد جوی داشته باشیم این میزان کیلومتر را انجام خواهیم داد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه در حوزه بازآفرینی شهری سه محور در استان به عنوان محور پیاده به قلمرو فضای عمومی اضافه شد، گفت: در خرم‌آباد محور فردوسی، دورود محور پل وحدت و در الیگودرز محور طالقانی جنوبی و بازار کهنه به عنوان پیاده راسته در حوزه بازآفرینی شهری افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دو مرکز محله در شهرستان‌های دورود و گل سفید خرم‌آباد افتتاح خواهد شد، بیان کرد: دو کتابخانه عمومی در بروجرد و رومشگان افتتاح شدند.

خالقی به واگذاری ۳۳۲ واحد مسکن در این مدت اشاره کرد و یادآور شد: تا پایان امسال نیز مابقی پروژه‌های باقی مانده بدون مشکل را به بهره‌برداری خواهیم رساند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha