• سه‌شنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۵:۵۴
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 98110806076
  • منبع : نمایندگی کردستان

مدیر مخابرات منطقه استان:

پهنای باند و ترافیک مصرفی مشتریان در کردستان ۲۳ برابر افزایش یافت

پهنای باند و ترافیک مصرفی مشتریان در کردستان ۲۳ برابر افزایش یافت

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به فراهم کردن زیرساخت های مخابراتی در راستای پاسخگویی به نیازهای مشتریان، گفت: با انجام اقدامات و پروژه های مختلف در این حوزه موفق شدیم پهنای باند مصرفی استان را به ۱۳ گیگ یعنی به ۲۳ برابر افزایش دهیم.

آزاد حکمت در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با اقدامات به عمل آمده شرایط رفع نیازهای مشتریان به سرعت و پهنای باند در سطح استان فراهم شده که به لحاظ آماری می توان به تعداد تنها ۴ لینک  STM۱  در سال ۹۲ اشاره کرد در حالی که تعداد این لینک ها در سال جاری به ۹۱ لینک STM۱ رسیده است.

وی به تعداد بیش از ۶۵ هزار مشترک فعال سرویس اینترنت باند پهن در سطح استان اشاره کرد و افزود: این مشتریان از خدمات و مزایای سرویس هایADSL، FTTH و VDSL با کیفیت مناسب بهره مند هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان  اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه بسترهای دیتا در نقاط شهری و روستایی استان را تشریح و بیان کرد: با صرف اعتبارات لازم در حال حاضر ترافیک مصرفی استان طی یک شبانه روز حدود  TB۸۰ (ترابایت) معادل ۸۰ هزار گیگا بایت است.

حکمت اعلام کرد: با تلاش و جدیت همکاران، برنامه های مخابرات منطقه به منظورتقویت، توسعه وارتقا زیر ساخت های لازم به بهترین نحو ممکن تحقق یافته است و توانسته ایم محصولات و خدمات مخابراتیِ با کیفیت را به مشتریان ارائه نماییم، بطوری که این مهم موجب افزایش سه برابری میزان ترافیک مصرفی یک شبانه روز نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

وی به افزایش کیفیتِ سرویس های تحویلی به مشتریان را در سال جاری اشاره کرد و گفت: مخابرات منطقه هم اکنون خدمات خود را به کلیه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، ادارات و شرکت ها در قالب مشتریان G. (کلان) و مشتریان خانگی ارائه می کند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد ۱۰۰هزار و ۵۷۴ مشترک ADSL، دو هزار و ۹۱ مشترک FTTH و ۱۹۷ مشترک VDSL از بسترها و پنانسیل های موجود مخابراتی در سطح استان بهره می گیرند.

وی درپایان یادآورشد: همکاران مخابرات منطقه کردستان در قالب یک تیم واحد، با هدف ارائه بهترین و با کیفیت ترین سرویس ها وخدماتِ روز مخابراتی در راستای جلب رضایت مشتریان ،اصل مشتری مداری و توسعه استان گام بر می دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha