• سه‌شنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۶:۵۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98110806125
  • منبع : نمایندگی سمنان

همزمان با دهه فجر امسال؛

۱۱۶ طرح عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی استان سمنان افتتاح می‌شود

 ۱۱۶ طرح عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی استان سمنان افتتاح می‌شود

ایسنا/سمنان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر ۱۱۶ طرح عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی استان سمنان افتتاح می‌شود.

سید حسن میرعماد در جمع مدیران این سازمان اظهار کرد: این تعداد پروژه کشاورزی با صرف ۸۹۲ میلیارد و ۵۵۹ میلیون ریال آماده بهره‌برداری رسمی شده است.

وی عنوان کرد: از مجموع این ۱۱۶ پروژه که قرار است به مناسبت دهه فجر امسال در حوزه کشاورزی و دامداری استان سمنان افتتاح شود؛ ۸۶ طرح آن از پروژه‌های عمرانی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها گفت: این تعداد پروژه عمرانی بخش کشاورزی استان سمنان با صرف ۳۲۰ میلیارد و ۸۹ میلیون ریال آماده افتتاح شده است.

میرعماد با بیان اینکه این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف کشاورزی آماده افتتاح شده است افزود: ۵۹ پروژه در بخش آب و خاک، ۱۱ پروژه در امور باغبانی، ۱۶ پروژه در بخش دامی، ۱۳ پروژه در بخش جنگل و مرتعداری، ۳ پروژه در بخش صنایع تبدیلی، تکمیلی و کسب و کار نوین و ۱۴ پروژه نیز در بخش عشایری استان سمنان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: با افتتاح این طرح‌ها برای ۳۵۵ نفر به‌صورت مستقیم و برای ۵۹۱ نفر نیز به‌صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: همچنین با افتتاح این پروژه‌ها ۵ هزار و ۵۴۲ خانوار استان سمنان از تسهیلات و منافع افتتاح آن بهره‌مند می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه این ۱۱۶ پروژه در همه شهرستان‌های استان سمنان افتتاح می‌شوند عنوان کرد: از این تعداد گرمسار با ۲۹ طرح بیشترین و آرادان با ۴ طرح کمترین سهم از مجموع پروژه‌های قابل‌افتتاح بخش کشاورزی استان سمنان به مناسبت دهه فجر را دارد.

میرعماد تعداد پروژه‌های قابل‌افتتاح عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی و دامداری در شهرستان‌های آرادان، دامغان، سرخه، سمنان، شاهرود، گرمسار، مهدی‌شهر و میامی را به ترتیب ۴، ۱۵، ۶، ۸، ۲۲، ۲۹، ۷ و ۲۵ پروژه عنوان کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha