• پنجشنبه / ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98111006900
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در دومین بازی پلی آف بسکتبال بانوان؛

خانه بسکتبال بندرعباس باخت، نامی نو به نیمه‌نهایی رسید

خانه بسکتبال بندرعباس باخت، نامی نو به نیمه‌نهایی رسید

ایسنا/اصفهان تیم بسکتبال بانوان نامی نو با برتری در دومین دیدار مرحله پلی آف مقابل خانه بسکتبال بندرعباس راهی دیدارهای نیمه نهایی شد.

بازی های دوم مرحله پلی آف بسکتبال امروز (پنجشنبه ۱۰ بهمن) با انجام دو دیدار در اصفهان و تهران پیگیری شد و تیم نامی نو با دومین پیروزی خود مقابل خانه بسکتبال بندرعباس به نیمه نهایی این فصل از لیگ برتر رسید.

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال نامی نو در دومین بازی پلی آف از ساعت ۱۱ در ورزشگاه آرارات میزبان تیم خانه بسکتبال بندرعباس بود که توانست در پایان با نتیجه ۶۱ بر۵۸ به پیروزی برسد.

سپیده جعفری سرمربی نامی نو برای این دیدار الهام رنجبر، مطهره کشفی، آناهیس خداوردیان، لوسینه آسادوریان و مژگان خدادادی را به میدان فرستاد.

در دیگر سو نیز هنگامه پور برای این دیدار زهرا تندرو، مهسا پرندخواه، مرضیه تندرو، زهرا حق جو و سکینه غریب زاده را راهی میدان کرد.

نبود معصومه اسماعیل زاده در این دیدار و خستگی ناشی از بازی اول در بندرعباس موجب شد تا نامی نو نتواند اقتدار همیشگی خود را از ابتدای بازی به نمایش بگذارد.

کوارتر اول این دیدار با نتیجه ۱۷ بر۱۲ به سود نامی نو به پایان رسید.  در کوارتر دوم اشتباهات فردی بازیکنان و عدم موفقیت در پرتاب های آخر موجب شد تا میهمان جنوبی این کوارتر را با نتیجه ۱۳ بر۸ به برتری برسد تا دو تیم با تساوی در عدد ۲۹ به رختکن بروند.

با آغاز نیمه دوم و کوارتر سوم جعفری با تغییر در سیستم و نفرات خود در طول بازی سعی کرد بازی را مدیریت بیشتری کند، دو تیم این کوارتر را شانه به شانه هم پیش رفتند، اما پرتاب های ثانیه آخر بندریها موجب شد تا این کوارتر را نیز با نتیجه نزدیک ۱۷ بر۱۴ پیروز میدان شوند.

در کوارتر آخر دو تیم در پی کسب امتیاز و برتری در این میدان بودند. شاگردان جعفری در پی پیروزی در این میدان و بستن پرونده این مرحله در اصفهان بودند و شاگردان هنگام پور می خواستند با پیروزی در این بازی کار را به بازی سوم بکشانند، حساسیت بازی موجب شده بود تا تمرکز بازیکنان دو تیم کم شود و اشتباهات زیادی داشته باشند.  

نامی نو میزبان کوارتر چهارم را ۲۲ بر۱۶ به پیروزی رسید تا در مجموع دو پیروزی در دو بازی راهی مرحله نیمه نهایی شود.

مطهره کشفی با ۱۶ امتیاز از تیم نامی نو و زهرا حق جو از تیم خانه بسکتبال بندرعباس با ۲۳ امتیاز بازیکنان برتر این میدان بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha