• پنجشنبه / ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۷:۲۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 98111007013
  • منبع : نمایندگی اردبیل

همزمان با سراسر کشور

طرح فهما در اردبیل اجرا می‌شود

طرح فهما در اردبیل اجرا می‌شود

ایسنا/اردبیل همزمان با سراسر کشور طرح فهما با محوریت فرهنگ و هنر مساجد ایران در اردبیل برگزار می‌شود.

 مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل امروز ۱۰ بهمن  در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: طرح فهما با محتوای فرهنگ و هنر مساجد کشور و در راستای غنی‌سازی نقش مسجد و محوریت قرار دادن آن در مسایل فرهنگی و هنری برگزار می‌شود و ستاد اجرایی این طرح در استان اردبیل نیز راه‌اندازی شده است.
نادر سقا با اشاره به فعالیت 520 کانون فرهنگی و هنری مساجد در اردبیل خاطرنشان کرد: در تمامی این کانون‌های برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرا می‌شود که در کنار آن با فعال شدن سامانه بچه‌های مسجد با هدف شناسایی و معرفی فعالیت‌های خلاقانه و معرفی الگوهای برتر مساجد این طرح‌ها با پیشرفت مناسبی در اردبیل به پیش می‌رود.
وی بیان کرد: در طرح فهما از 181 کانون برتر کشور تجلیل می‌شود و در اوایل اسفندماه با معرفی برترین‌ها استان پایتخت فرهنگ و هنر نیز برگزیده خواهد شد که امیدواریم با فعالیت‌های متعالی در مساجد اردبیل بتوانیم این افتخار را برای اردبیل کسب کنیم.
مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر در اردبیل خبر داد و بیان کرد: در این ایام و در 12 بهمن ماه همزمان با ورود اما راحل به میهن اسلامی راس ساعت 9:33 دقیقه سرودهای انقلابی و حماسی از مساجد استان به ویژه مساجد منتخب پخش خواهد شد.
سقا همچین برگزاری برنامه 10 مسجد 10 شب را یادآور شد و گفت: اعزام روحانیون به مساجد به ویژه مساجد روستایی و  مناطق محروم و تببین گام دوم انقلاب، بازگویی خاطرات انقلاب و اجرای طرح شنبه‌ها با کتاب به مدت دو هفته و معرفی کتاب‌های انقلابی به جوانان و نوجوانان را از جمله برنامه‌های کانون مساجد در دهه فجر است.
وی بیان کرد: همچنین در این ایام 10 کانون فرهنگی و هنری مساجد نیز افتتاح خواهد شد و در شهرستان‌ها نیز در 41 مسجد به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌هایی با محوریت انقلاب و دهه فجر برگزار می‌شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha