• شنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98111207701
  • خبرنگار : 50160

با اعلام نتیجه بررسی شکایات کاندیداهای رد صلاحیت شده محقق شد؛

بازگشت ۲۳ نفر دیگر به چرخه انتخابات مجلس در استان زنجان

بازگشت ۲۳ نفر دیگر به چرخه انتخابات مجلس در استان زنجان

ایسنا/زنجان رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان زنجان با بیان اینکه بعد از بررسی شکایات کاندیداهای انتخابات مجلس در استان، صلاحیت ۲۳ نفر دیگر نیز تایید شد، گفت: کسانی‌که در این مرحله رد صلاحیت شده‌اند می‌توانند شکایت خود را اعلام کنند.

حسین میرزاپور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از بررسی شکایات افراد رد صلاحیت شده، صلاحیت ۱۱۵ نفر در استان زنجان برای حضور در رقابت انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تایید شده است و انتظار داریم کسانی که در این مرحله رد صلاحیت شده‌اند از امروز ۱۲ بهمن‌ماه شکایات خود را به مدت دو روز به دفتر نظارت استان واقع در مجتمع ادارات اعلام کنند.

وی تصریح‌ کرد: شورای نگهبان ۷ روز فرصت دارد تا به شکایات واصله رسیدگی و نتیجه را به افراد اعلام کند و اعلام قطعی تایید صلاحیت‌ها ۲۲ بهمن‌ماه خواهد بود و از کاندیداها انتظار داریم با توجه به قوانین در مدت باقی مانده تا زمان رسمی تبلیغات از تبلیغ خودداری کنند.

این مسئول با بیان اینکه در این دوره از انتخابات از استان زنجان ۲۳۱ نفر ثبت‌نام کرده بودند، افزود: ۱۵ نفر از این افراد تاکنون انصراف خود را از حضور در انتخابات اعلام کرده‌اند و ۱۰۱ نفر نیز رد صلاحیت شده‌اند. همچنین ۱۱۵ نفر فعلا در گردونه انتخابات باقی مانده‌اند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان زنجان ادامه داد: از حوزه انتخابی زنجان و طارم علیا، ۱۳۷ نفر ثبت‌نام کرده بودند که ۱۰ نفر انصراف داده و ۶۹ نفر تایید صلاحیت شده‌اند.

میرزایی تصریح کرد: همچنین در حوزه انتخابیه خدابند ۴۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که ۴ نفر انصراف و ۱۶ نفر تایید صلاحیت شده‌اند. لازم به ذکر است از حوزه انتخابیه ماه‌نشان و ایجرود ۲۴ نفر ثبت‌نام کرده بودند که ۱۱ نفر تایید صلاحیت شده‌اند و در حوزه انتخابیه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه نیز ۳۰ نفر ثبت‌نام کرده بودند که ۱۹ نفر تایید صلاحیت شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha