• شنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 98111207739
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

"امام، امت و اسلام" رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

"امام، امت و اسلام" رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: وجه ممیزه انقلاب و رمز ماندگاری جمهوری اسلامی سه ضلع امام، امت و آرمان مقدس اسلام است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی، در مراسم گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر بر روی عرشه ناوشکن سهند در بندرعباس اظهار کرد: امروز در حالی وارد چهل و یکمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌شویم که رهبر معظم انقلاب نقشه راه و گام دوم انقلاب اسلامی را ترسیم فرمودند.

وی وجه ممیزه انقلاب و رمز ماندگاری جمهوری اسلامی را سه ضلع امام، امت و آرمان مقدس اسلام خواند و افزود: راز و رمز اینکه امروز بعد از گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان بالنده و محکم به راه خود ادامه می‌دهیم را باید در این سه ضلع جستجو کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان ادامه داد: رمز جاودانگی انقلاب اسلامی عجین شدن امام و رهبری (مدظله‌العالی) با دو ضلع دیگر است، امام المسلمین مقبولیت خود را از امت و مشروعیت خود را از خداوند و پیامبر (ص) می‌گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی با تأکید بر اینکه در گام دوم انقلاب جمهوری اسلامی ایران، تقویت رهبری، تقویت انقلاب است، تصریح کرد: تقویت مردم‌سالاری دینی و حضور حماسی مردم در همه عرصه‌های انقلاب و اینکه مردم انقلاب را از خدا بدانند موجب تقویت انقلاب خواهد شد.

وی ادامه داد: جدا نشدن از اسلام و قرآن محتوای اصلی این انقلاب است، همه قوانین در همه سطوح در کشور باید قوانینی باشد که با اسلام منافات نداشته و مصادف با قانون اسلام باشد و این امر به انقلاب ما و امام المسلمین امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نیز قداست می‌بخشد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان بیان کرد: به انقلاب‌های دنیا در گذشته مانند انقلاب سوریه، فرانسه، الجزایر  و ... نگاهی بیندازید، این‌ها کجا هستند و چقدر دوام آورده‌اند؟ امروز از این انقلاب‌ها تنها در تاریخ و کتاب‌ها اسم می‌بریم و دلیلش این است که این انقلاب‌ها سه ضلع مثلث انقلاب یعنی امام، امت و آرمان مقدس اسلام را نداشتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی با بیان اینکه بهشت‌زهرای ۱۲ بهمن‌ماه سال ۵۷ نمایش اقتدار امت و پیوند امت با امام بود، گفت: امروز نیز هرگاه رهبر انقلاب، امام المسلمین آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در صحنه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند پیوند عمیق امت با ایشان را مشاهده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: امروز در شرایطی قرار گرفته‌ایم که در سال جهاد و مقاومت در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی نیاز به پیوند با جهاد و مقاومت داریم، جهاد امر مقدسی است که دستاوردش سربلندی است.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: دلیل اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز عزیز و عزتمند است، این است که پیوند خود را با جهاد و مقاومت به نمایش گذاشته و کشورهای اسلامی روزبه‌روز بیشتر به جبهه مقاومت می‌پیوندند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی در پایان افزود: امید دارم با هدایت‌های رهبر حکیم انقلاب، امام المسلمین، امام خامنه‌ای عزیز بتوانیم راه عزت و سربلندی ایران و ملت‌های مسلمان را رقم بزنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha