• شنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۶:۰۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 98111208213
  • منبع : نمایندگی اردبیل

تجدید بیعت کارکنان جهاددانشگاهی اردبیل با آرمان‌های امام و شهدا

تجدید بیعت کارکنان جهاددانشگاهی اردبیل با آرمان‌های امام و شهدا

ایسنا/اردبیل در اولین روز دهه مبارک فجر، کارکنان جهاددانشگاهی استان اردبیل شنبه 12 بهمن، با حضور در گلزار شهدای غریبان، با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای والامقام تجدید بیعت کردند.

در این مراسم جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل با قرائت فاتحه، عطرفشانی و نثار شاخه گل از مقام شامخ شهدا، ایثارگری و رشادت‌های آنان تجلیل کردند و یادشان را گرامی داشتند.

در حاشیه این برنامه معنوی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه اقتدار، عزت و امنیت کشور را مدیون فداکاری‌های شهدا و ایثارگران هستیم، تصریح کرد: جهاددانشگاهی همواره در راستای اهداف نظام و انقلاب حرکت کرده و هم سو با مسئولین و مردم در راستای سعادت‌مندی و عزت کشور تلاش می‌کند .

مهران اوچی اردبیلی با اشاره به اینکه باید دستاوردهای ارزشمند کشور را حفظ و آن را توسعه دهیم، اظهار کرد:  جهاددانشگاهی نهایت سعی و تلاش خود را برای عزت و اقتدار کشور به کار بسته‌است و  با استفاده از پتانسیل‌های موجود در جهت پیشرفت کشور گام برمی‌دارد.

وی دهه فجر را نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی دانست و یادآور شد: همان گونه که شهدا برای اهداف کشور تلاش کردند ما نیز باید با بکارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری، آرمان‌های شهدای گرانقدر و با وحدت برای تحقق این اهداف تلاش ‌کنیم.

اوچی اردبیلی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، جهاددانشگاهی مولود انقلاب است، اضافه کرد: این نهاد انقلابی از آغاز فعالیت تاکنون تمام تلاش خود را برای پیشبرد اهداف انقلاب به کار گرفته است.

جهادگران جهاددانشگاهی  اردبیل با خانواده شهید دیدار کردند

همچنین در ادامه کارکنان جهاددانشگاهی با خانواده  شهید والامقام «ترتیب همرنگ» دیدار کردند. در این مراسم مهران اوچی اردبیلی با بیان اینکه تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاکم است هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع توسعه و سرافرازی آن شود، افزود: صبر و استقامت خانواده‌های شهدا در سخت‌ترین شرایط کشور و تقدیم فرزندان خود که تداوم نظام اسلامی را به دنبال داشت، قابل‌ تقدیر و تحسین است.

رئیس جهاددانشگاهی اردبیل دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را امری پسندیده دانست و تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته کارکنان جهاددانشگاهی استان اردبیل هر ساله به مناسبت‌های مختلف از جمله ایام‌الله دهه مبارک فجر، هفته دفاع مقدس و بسیج، سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی و ... با خانواده معظم شاهد و ایثارگر دیدار می کنند.

وی با اشاره به اینکه امنیت کشور مدیون فداکاری و ایثارگری‌ شهداست و باید تا آخرین لحظه از ارزش‌ها انقلاب پاسداری کنیم، ادامه داد: وجود خانواده‌های شهدا در جامعه مایه دلگرمی است و مسئولان را برای خدمت‌رسانی در جهت تحقق اهداف کشور مصمم‌تر می‌کند.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه ‌زندگی ما باید با ایثار، شهادت و از خود گذشتگی عجین باشد، یادآور شد: امید است بتوانیم وظایف خود را در راستای خدمت‌رسانی و رفع خلاء‌های کشور به خوبی انجام دهیم.

در این دیدار که عیوضی، معاون فرهنگی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردبیل هم حضور داشتند پدر و مادر شهید همرنگ به ذکر خاطراتی از فرزندشان پرداختند.

گفتنی است، شهید ترتیب همرنگ در سال ۱۳50 در روستای شیخ احمد از توابع اردبیل دیده به جهان گشود و  در سال 1370 در حال گذراندن خدمت مقدس سربازی در مریوان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha