• شنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۶:۲۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 98111208248
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

نیروهای مسلح پشتیبان ولایت فقیه هستند

 نیروهای مسلح پشتیبان ولایت فقیه هستند

فرمانده یگان های ویژه ناجا حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه را از وظایف نیروهای مسلح دانست و گفت: حامی ارزش های انقلاب و رهبری باشیم.

به گزارش ایسنا، سردار حسن کرمی در حاشیه اختتامیه مسابقات ارزیابی مشاغل تخصصی یگان های ویژه ناجا ضمن عرض تسلیت سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش اظهارکرد:  حضرت زهرا(س) درس چگونه ایستادن در راه ولایت را به ما می آموزد.

وی توجه ویژه و پشتیبانی از ولایت فقیه را جزو وظایف نیروهای مسلح دانست و گفت: همانطور که همگان می‌دانند، دشمنان به هر نحو و طریقی به دنبال ضربه زدن به ما هستند، ما باید با الگو قرار دادن بزرگان و پیشینیان خود مانند حضرت زهرا(س) حمایت از ولایت را سرمشق خود قرار داده و توجه ویژه ای به اصل ولایت فقیه داشته باشیم،  مانند شهید حاج قاسم سلیمانی که تا پای جان در راه  دفاع از آرمان های اسلام، انقلاب و ولایت ایستاد و ولایت فقیه برای او خط قرمز بود، حامی ارزش های انقلاب و رهبری باشیم.

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: امروز با وجود مقام معظم رهبری توانستیم از ارزش های انقلاب اسلامی خود محافظت کنیم که همین موجب شده دشمن در هر زمینه ای که تلاش می کند به نتیجه نرسد.

براساس اعلام سایت پلیس، کرمی در ادامه  برگزاری چنین مسابقاتی را مهم دانست و تصریح کرد: ارتقاء سطح علمی بصیرتی کارکنان موجب موفقیت در تمام زمینه های ماموریتی خواهد شد، همان گونه که در غائله آبان ماه دیدید، با تمام فشارها و سختی ها، این نیرو ذره ای پا پس نکشید و به هدف خود شک نکرد و تا پای جان در راه حمایت از انقلاب و ولایت ایستادگی کرد، که این نشان از آمادگی بصیرتی و توان عملیاتی کارکنان دارد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا در پایان ضمن تشکر از برگزار کنندگان این دوره از مسابقات خاطر نشان کرد: بحمدالله با تلاش شما عزیزان، هم مردم و هم مسئولان اعتماد ویژه ای به این یگان دارند و به این نتیجه رسیده اند که کارکنان ولایت مدار یگان های ویژه در هر نقطه و مکانی که حضور دارند، به بهترین نحو ماموریت خود را به اتمام می رسانند، که این موفقیت ها باعث شده تا دشمنان این نظام و انقلاب به دنبال شیوه های جدیدی برای ضربه زدن به این مملکت باشند، که تا کنون با توانایی عملیاتی و بصیرتی شما کارکنان تمام نقشه های آنان نقش برآب شده است.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha