• یکشنبه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98111308870
  • خبرنگار : 30077

با مشارکت جهاددانشگاهی و ورزش و جوانان انجام می شود؛

آموزش مهارت های اشتغال و زندگی به 600 نفر از کارکنان و سربازان نیروهای مسلح استان سمنان

آموزش مهارت های اشتغال و زندگی به 600 نفر از کارکنان و سربازان نیروهای مسلح استان سمنان

ایسنا/سمنان دوره آموزشی مهارت های عمومی اشتغال و زندگی ویژه نیروهای مسلح استان سمنان با مشارکت جهاددانشگاهی استان و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در جلسه امضا و تبادل تفاهم نامه با جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: دوره های آموزشی مهارت های عمومی اشتغال و زندگی با مشارکت و همکاری جهاددانشگاهی برای حدود 600 نفر از پرسنل و سربازان وظیفه نیروهای مسلح در محل پادگان ها و مراکز آموزش نظامی استان سمنان برگزار می شود.

مجتبی جانعلی اظهار کرد: مجموعه جهاددانشگاهی استان سمنان از ظرفیت ها و پتانسیل های خوب و ارزشمندی در حوزه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی برخوردار است، جهاددانشگاهی در حوزه آموش های مهارتی، مهارت افزایی و همچنین ارائه خدمات تخصصی آموزشی کارنامه خوب و درخشانی دارد.

به گزارش ایسنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: در همین راستا و بر اساس تفاهم نامه کشوری بین ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری دوره های آموزشی مهارت ویژه پرسنل و سربازان وظیفه، جهت اجرای این طرح در استان، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و جهاددانشگاهی استان منعقد می شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان نیز در این جلسه گفت: دوره های آموزشی مهارت های عمومی اشتغال و مهارت های عمومی زندگی جمعاً به مدت 80 ساعت برای 600 نفر از پرسنل و سربازان وظیفه نیورهای مسلح در محل پادگان ها و مراکز آموزش نظامی در سالجاری برگزار می شود.

حسن رهایی افزود: طبق تفاهم نامه منعقد شده، دوره آموزشی مهارت های عمومی اشتغال به مدت 48 ساعت نظری و عملی، و مهارت های عمومی زندگی به مدت 32 ساعت نظری و عملی، جمعاً به مدت 80 ساعت برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: دوره های آموزشی موضوع قرارداد، مطابق تقویم آموزشی در پادگان های استان و مراکز آموزش نظامی که توسط نیروهای مسلح اعلام می شود برگزار خواهد شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان همچنین اظهار داشت: جهاددانشگاهی در برگزاری دوره های آموزشی مهارتی و مهارت افزایی و همچنین اشتغال با سازمان ها و ارگان های مختلف همکاری داشته و دارد که از جمله آنها می توان به دوره های آموزشی دستیار کنار دندانپزشک، تکنیسین داروخانه، دوره های آموزشی کمک پرستار و بهیار و... اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha