• یکشنبه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۲:۲۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98111308926
  • خبرنگار : 50233

ارزان‌ترین اکران‌های فیلم فجر در کجاست؟

اکران 14 فیلم جشنواره فجر و 5 فیلم کودک در سمنان

اکران 14 فیلم جشنواره فجر و 5 فیلم کودک در سمنان

ایسنا/سمنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اکران 14 فیلم از جشنواره فجر امسال در سینماهای این استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت همزمان با دومین روز از دهه فجر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این فیلم‌ها در دو سینمای هلال و فرهنگ سمنان اکران می‌شوند.

به گزارش ایسنا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، از اکران فیلم‌های جشنواره فجر و بخش کودکان در 33 نوبت خبر داد و افزود: جشنواره فیلم فجر در سمنان از ۱۵ تا ۲۱ بهمن برگزار و علاقه‌مندان به هنر هفتم می‌توانند در همان روز اکران بلیط تهیه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از سمنان به عنوان ارزان‌ترین استان برای تماشای فیلم‌های امسال جشنواره نام برد و افزود: بلیط این فیلم‌ها با تخفیف ۵۰ درصدی و به قیمت 6 هزار تومان ارائه می‌شود. ضمن اینکه تماشای فیلم‌ها در بخش پروانه‌ها(کودکان) رایگان است.

وی از جشنواره فیلم فجر به عنوان مهمترین رویداد سینمایی کشور نام برد و گفت: اکران این فیلم‌ها در استان فرصت خوبی برای دیدن فیلم‌های روز سینمای ایران است و انتظار می‌رود که استقبال بالایی از فیلم‌ها انجام شود.

فضیلت با بیان اینکه سال گذشته بیش از 40 هزار نفر از فیلم‌های جشنواره فجر و بخش کودک در استان دیدن کردند ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود امسال استقبال بیشتری از این جشنواره در سمنان شود.

وی با بیان اینکه هر فیلم در سمنان دو نوبت در روز اکران دارد اضافه کرد: در بخش پروانه‌ها یا کودک در مجموع پنج فیلم در سمنان اکران می‌شود که این فیلم ها نیز از 15 بهمن و هر روز در ساعت ۱۰ صبح در سینما هلال سمنان اکران خواهد شد.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان ادامه داد: "قطار آن شب" به کارگردانی حمیدرضا قطبی، "بیست و سه نفر" به کارگردانی مهدی جعفری، "کاتی و ستاره" به کارگردانی عبدالرضا مجلسی، "منطقه پروازممنوع" به کارگردانی امیر داساگر و "تورنا ۲ " به کارگردانی سیدجواد هاشمی عنوان های فیلم های بخش کودک و نوجوان جشنواره امسال‌اند که در سمنان اکران می‌شوند.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص سینماهای این استان گفت: هشت سالن سینما در سطح استان فعالیت دارند و علاوه بر این دو سینمای سیار به ارائه خدمات فرهنگی و هنری در مناطق فاقد سالن می‌پردازند.

حجت‌الاسلام فضیلت ظرفیت سالن‌های سینما در مرکز استان را حدود یک‌هزار صندلی اعلام و خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 28 فیلم در سینماهای هشت‌گانه این استان اکران شدند.

وی با بیان اینکه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دهه فجر برنامه‌های متعددی دارد افزود: رونمایی و اکران چهار فیلم تولیدی سینما جوان استان، جشنواره هفته فیلم و عکس استان، برپایی نمایشگاه های عکس، جشنواره مهر محرم، برپایی کارگاه‌های آموزشی فیلم و عکس و..از مهمترین این برنامه‌ها در بخش فیلم و سینما است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha