• یکشنبه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98111309135
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

پرداخت الکترونیک قبوض تلفن ثابت از طریق سه درگاه

پرداخت الکترونیک قبوض تلفن ثابت از طریق سه درگاه

ایسنا/اصفهان رئیس اداره خدمات پس از فروش تلفن ثابت مخابرات اصفهان گفت: مخابرات منطقه اصفهان در راستای تسهیل پرداخت قبض تلفن ثابت برای مشترکین نسبت به فراهم کردن زیرساخت‌های لازم از طریق سه درگاه مشخص اقدامات لازم را انجام داده است.

مسیح محمدی با اشاره به حذف قبوض تلفن ثابت از مهرماه سال جاری در اصفهان، اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران در راستای توسعه دولت الکترونیک و پایداری شهر سبز از مهر ماه ۱۳۹۸ اقدام به حذف قبوض تلفن ثابت کرد.

وی افزود: مخابرات منطقه اصفهان در راستای تسهیل پرداخت قبض تلفن ثابت برای مشترکین نسبت به فراهم کردن زیرساخت‌های لازم از طریق سه درگاه مشخص اقدامات لازم را انجام داده است.

رئیس اداره خدمات پس از فروش تلفن ثابت مخابرات اصفهان بهترین و ساده ترین کانال جهت اطلاع از مبلغ قبض و پرداخت، مراجعه به سامانه تلفنی ۲۰۰۰ مخابرات منطقه اصفهان اعلام کرد و گفت: استفاده از کد دستوری #۲۰۲۰* (تلفن همراه) و مراجعه به سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس tci.ir  نیز دو روش دیگر جهت پرداخت غیر حضوری تلفن ثابت برای مشترکین است.

وی افزود: بسیاری از مشترکین تمایل دارند پس از دریافت مبلغ قبض به صورت پیامکی، بتوانند از جزئیات صورتحساب دوره خود اطلاع داشته و ریز هزینه های خود را مشاهده کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، محمدی در خصوص اطلاع از ریز هزینه ای قبض تلفن ثابت، گفت: مشترکین برای مشاهده ریز هزینه‌های قبض تلفن ثابت، می توانند به سامانه مخابرات من، در سایت www.tci.ir  مراجعه و پس از ثبت نام، گزینه «مشاهده ریز هزینه‌های قبض» را انتخاب کنند و با وارد کردن شماره تلفن و مشخص کردن دوره قبض قادر خواهند بود تمام ریز هزینه‌های قبض خود را مشاهده کنند.

وی افزود: مشترکان می توانند در صورت نیاز از تمام خدمات اینترنتی شرکت مخابرات ایران مانند (قطع و وصل تلفن به درخواست مشترک، باز و بسته کردن صفر دوم، درخواست کشف مزاحم و ...) بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha