• دوشنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 98111409577
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل:

خدمات جهاددانشگاهی در دهه فجر با تخفیف ویژه ارائه می‌شود

خدمات جهاددانشگاهی در دهه فجر با تخفیف ویژه ارائه می‌شود

ایسنا/اردبیل رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: برای داشتن جامعه‌ای پیشرو، باید عمل‌گرایی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهیم.

مهران اوچی اردبیلی امروز 14 بهمن با بیان این مطلب افزود: جهاددانشگاهی با توجه به نقش تاثیرگذاری که در توسعه حوزه‌ فرهنگی، علمی، آموزشی و پژوهشی کشور دارد سعی دارد در اجرای برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر نیز موثر عمل کند.

وی از برگزاری بیست ویژه برنامه به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جهاددانشگاهی استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: جهاددانشگاهی به عنوان مولود انقلاب، در ایام الله دهه فجر، خدمات آموزشی، فرهنگی و درمانی خود را با تخفیف ویژه به مردم ارائه می‌کند و در اجرای برنامه‌های گرامیداشت این مناسبت از تمام پتانسیل‌های موجود استفاده خواهد کرد.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، عطرافشانی و تجدید بیعت با شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، مسابقات کتابخوانی و دلنوشته با موضوع انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات ورزشی، مراسم معنوی زیارت عاشورا، نشست خاطره‌گویی از دوران مبارزات انقلابی و میزگرد رسانه‌ای با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در رسانه های وابسته به این نهاد را از مهم‌ترین برنامه‌های پیش بینی شده برای گرامیداشت این ایام عنوان کرد.

اوچی اردبیلی از ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان در مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی و چاپ و نشر کتاب با تخفیف ۲۰ درصد در مرکز انتشارات این واحد به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

وی با بیان اینکه پذیرش در دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل در ایام الله دهه فجر با 10 درصد تخفیف انجام می‌گیرد، افزود: ارائه خدمات مشاوره‌ای مرکز درمان ناباروری این نهاد در ایام دهه مبارک فجر، به صورت رایگان و ویزیت این مرکز با 10 درصد تخفیف ویژه انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل ادامه داد: به همت معاونت فرهنگی و مرکز انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل، مسابقه کتابخوانی «یار انقلاب» با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، ارتقای سطح دانش و اطلاعات جهادگران درباره وقایع دوران انقلاب و تشویق آنان به مشارکت در امور فرهنگی برگزار می‌گردد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha