• دوشنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۶:۴۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 98111410195
  • منبع : نمایندگی ایلام

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس جهاددانشگاهی استان

قرارداد آموزشی «سرباز ماهر» در ایلام منعقد شد

قرارداد آموزشی «سرباز ماهر» در ایلام منعقد شد

ایسنا/ایلام قرارداد آموزشی « سرباز ماهر» بین اداره کل ورزش و جوانان استان و جهاددانشگاهی ایلام منعقد شد.

«مظفر علی‌شائی»، مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در این نشست، با بیان اینکه تجربه‌های موفق همکاری با جهاددانشگاهی در برنامه‌هایی مانند افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی نویدبخش انجام این فعالیت به بهترین شکل ممکن است، اظهار کرد: استمرار و تقویت این حرکت به کیفیت و چگونگی اجرای این دوره‌ها بستگی دارد.

وی با اشاره به اهمیت مهارت‌های زندگی برای قشر جوان، گفت: امیدواریم سرفصل‌های مورد نیاز به خوبی به سربازان و روند اجرا و در نهایت برگزاری موفق و تاثیرگذار آن نیز منعکس شود.

«سید غلامرضا حسینی» رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام، نیز در این مراسم اظهار کرد: این طرح  بستر مناسبی برای مهارت‌آموزی، افزایش توانمندی و ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای قشر جوان است.

وی گفت: جهاددانشگاهی به عنوان مجری طرح سرباز ماهر 350 نفر سرباز وظیفه را در  ۸۰ ساعت تحت پوشش آموزش‌های لازم قرار خواهد داد.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام همدلی وهم‌افزایی را لازمه انجام کارهای بزرگ عنوان کرد و گفت: طرح سرباز ماهر از طرح‌های بزرگی است که می‌تواند اثرگذاری لازم را داشته باشد و بتواند به اشتغال‌آفرینی نسل جوان کمک کند.

وی الگو سازی را وجهه‌ی همت جهادگران دانشگاهی در عرصه‌های مختلف عنوان و تصریح کرد: این کار مشترک با ورزش و جوانان در استان مانند تجربه‌های گذشته به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

«محمدرضا تردست» معاون فرهنگی ورزش و جوانان استان ایلام نیز بر ضرورت تبیین طرح در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان ، اظهار کرد: سرفصل‌های این دوره آموزشی کسب و کار و مهارت‌های زندگی است که قطعا  برای سربازان مفید خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha