• دوشنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۸:۴۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98111410298
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان:

۳۷۲ نامزد انتخاباتی در استان اصفهان رقابت می کنند/نهادهای مدنی را تقویت کنیم

۳۷۲ نامزد انتخاباتی در استان اصفهان رقابت می کنند/نهادهای مدنی را تقویت کنیم

ایسنا/اصفهان معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: از مجموع ۱۲۴۲ نفر دواطلب که در استان اصفهان ثبت نام کرده بودند ۲۲۲ نفر تایید صلاحیت شده بودند، اما با اعلام نظر شورای نگهبان تعداد افراد تایید صلاحیت شده در استان به ۳۷۲ نفر رسید.

حیدر قاسمی عصر امروز (دوشنبه-۱۴ بهمن) در نشست نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با محوریت جرائم و تخلفات انتخاباتی، اظهار کرد: فرایندهای انتخابات تا به امروز به خوبی در استان اصفهان پیش رفته است. ۱۱ بهمن روز اعلام نظر شورای نگهبان در خصوص تایید صلاحیت ها بود که در نتیجه آن برخی افرادی که تایید صلاحیت نشده بودند تایید صلاحیت شدند.

وی در همین خصوص افزود: بر این اساس از مجموع ۱۲۴۲ نفر دواطلب که در استان اصفهان ثبت نام کرده بودند ۲۲۲ نفر تایید صلاحیت شده بودند، اما با اعلام نظر شورای نگهبان تعداد افراد تایید صلاحیت شده در استان به ۳۷۲ نفر رسید که روز دوم اسفند در ۱۵ حوزه انتخابیه به رقابت می پردازند.

 به گزارش ایسنا؛ رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: کاندیداهای انتخاباتی می توانند از روز ۲۴ بهمن به طور رسمی تبلیغات خود را آغاز کنند و فرصت آنان برای تبلیغات ۷ روز است.

قاسمی با بیان اینکه در تلاش هستیم یک فضای آرام را برای برگزاری انتخابات فراهم کنیم، ادامه داد: همه دوستانی که در چارچوب نظام اسلامی مسئولیت دارند کمک کنند تا مردم ترغیب به شرکت در انتخابات شوند چرا که مشارکت حداکثری موجب ایجاد پشتوانه ای قوی برای منتخبان مردم می شود.

معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان، تصریح کرد: نکته اصلی این است که مشارکت قوی در انتخابات برای مردم تعلق و تعهد ایجاد می کند که خودشان را جدا از مدیریت جامعه و کشور ندانند.

وی اظهار کرد: در انتخابات دو رکن انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان مطرح است. بنابراین در اینجا انتخاب اصلح اهمیت خاصی پیدا می کند و اگر این دو رکن مهم دچار مشکل شود کار خواهد لنگید.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان، گفت: باید نهادهای مدنی در جامعه را تقویت کنیم، اگر این نهادها حضور فعال نداشته باشند در کم و کیف انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان تاثیر منفی می گذارد. تا به تقویت نهادهای مدنی نپردازیم نباید انتظار زیادی داشته باشیم.

قاسمی خاطرنشان کرد: مجلس عصاره ملت است و تبلیغات کاندیداها باید اثباتی باشد نه سلبی و تمام نامزدها در مدار قانون حرکت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha