• سه‌شنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 98111510725
  • منبع : نمایندگی اردبیل

برگزاری مسابقه کتابخوانی « یار انقلاب» در جهاددانشگاهی اردبیل

برگزاری مسابقه کتابخوانی « یار انقلاب» در جهاددانشگاهی اردبیل

ایسنا/اردبیل به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مسابقه کتابخوانی «یار انقلاب» برای کارکنان جهاددانشگاهی استان اردبیل در حال برگزاری است.

مدیر  مرکز  انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل امروز 15 بهمن با بیان این مطلب، گفت: این مسابقه از برنامه‌های ترویجی و توسعه کتاب و کتابخوانی معاونت فرهنگی و مرکز انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل است که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در این نهاد برگزار می گردد.

مهران محمدی افزود: سئوالات این مسابقه از فصل‌های سوم و چهارم کتاب « آینده انقلاب اسلامی» تألیف استاد شهید مرتضی مطهری(ره)، یار دیرین امام خمینی( ره) و از فعالان و پیشقراولان انقلاب اسلامی تهیه گردیده است که فرصت مطالعه را به علاقمندان فراهم می آورد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان این مسابقه غیر حضوری به 20 سوال از محتوای کتاب‌ مذکور پاسخ خواهند داد و بعد از جمع آوری پاسخنامه ها تا 20 بهمن،  به ۵ نفر برگزیده این مسابقه و همچنین دو نفر که بهترین جمله درباره انقلاب اسلامی( مربوط به مبارزات، شعارها، شخصیت ها، دستاوردها و اهمیت آن) بنویسند جوایزی اهدا خواهد شد.

مدیر مرکز انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل ادامه داد: وظیفه همه افراد فرهیخته و همه نهادهای فرهنگی کشور است که دراشاعه، گسترش و تقویت هرچه بیشتر موضوع کتاب و کتابخوانی اهتمام ورزند و در یک کلام، همه درد آشنایان و دل آگاهان به منظور بسیج همگانی برای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی است، تا هنگامه خجسته ای پیش آید که در آن، کتاب همه جا، برای همه کس و در همه وقت به وفور یافت شود و نیز هیچ کس بهانه ای برای کتاب نخواندن نداشته باشد.

وی افزود: در بحث انقلاب اسلامی نیز می‌توانیم این هنگامه مبارک را با برگزاری گفتمان‌ها و مسابقات کتابخوانی ایجاد نماییم تا علاقمندان و جویندگان معارف، از طریق کتاب با آرمان‌ها و چگونگی رویداد این نهضت عظیم آشنا شوند.

محمدی خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی استان اردبیل همچنین به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در حوزه نشر کتاب به آثاری که از 12 الی 22 بهمن درخواست نشر به مرکز انتشارات ارائه نمایند، 20 درصد تخفیف در کلیه هزینه ها اعطا می کند تا این موضوع بتواند در نشر کتب علمی نیز موثر واقع شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha