• چهارشنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ / ۰۸:۰۱
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 98111611385
  • خبرنگار : 71129

پلوسی کپی متن نطق سالانه ترامپ را پاره کرد + فیلم

پلوسی کپی متن نطق سالانه ترامپ را پاره کرد + فیلم

رسانه‌های آمریکایی امروز (چهارشنبه) گزارش دادند،‌ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اقدام به پاره کردن کپی متن نطق سالانه دونالد ترامپ موسوم به "وضعیت کشور" کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه "سی ان بی سی" آمریکا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در آغاز سخنرانی سالانه خود از دست دادن با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا امتناع کرد.

این اتفاق دو ماه پس از آن صورت گرفت که دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان به استیضاح رئیس جمهوری آمریکا رای دادند.

ترامپ همزمان با پا گذاشتن به محل سخنرانی یک کپی از متن سخنرانی خود را به مایک پنس، معاونش و یکی دیگر را به پلوسی داد؛ پلوسی دستش را دراز کرده بود تا با ترامپ دست بدهد اما رئیس جمهوری از این کار امتناع کرد.

نانسی پلوسی، رئیس‌ مجلس نمایندگان آمریکا هم در واکنش به این کار ترامپ در برابر چشم رسانه‌های داخلی و خارجی کپی متن سخنرانی رئیس‌جمهوری آمریکا را که قبل از شروع سخنرانی به او داده بود، پاره کرد.

پلوسی همچنین در واکنش به این رفتار ترامپ فقط گفت: خانم‌ها و آقایان، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا.

این درحالیست که رسم بر این است که رئیس مجلس نمایندگان این طور رئیس جمهوری ایالات متحده را به حضار معرفی کند: اعضای کنگره، مفتخرم که رئیس جمهوری ایالات متحده را معرفی کنم.


 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۱-۱۶ ۰۸:۳۵

ترامپ با خودش فکر کرد یک بار حرف ایران رو گوش کنه و با نامحرم دست نداد این بلا به سرش اومد . اون دیگه حرف مارو مبنی بر رفع تحریم گوش نمیده...

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۱۶ ۱۰:۳۴

متاسفانه ترامپ و امثال او که مستبد و زورگو هستند به دیگران توهین می‌کنند ولی تحمل انتقاد کوچک را ندارند. دست خانم پلوسی درد نکند که برای یک بار هم شده جلوی این ترامپ لمپن بی‌ادب ایستاد.

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۱۶ ۰۸:۳۹

کاملاً درسته به خاطر اینکه از این به بعد قرار با آمریکا بیرون از خاورمیانه بجنگیم

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۱۶ ۰۹:۳۲

جک خنده داری بود خخخخخخ

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۱۶ ۰۸:۴۳

این حاج خانوم نانسی پلوسی عجب زن خوبیه ها!

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۱۶ ۰۹:۳۴

کلا پلوسی با ترامپ به شدت زاویه داره، نوع نگاهش قالب سیاسی کمتری داره و بیشتر از ترامپ بدش میاد. با اینکه زن تحصیل کرده و با کارنامه قابل قبول سیاسی است. اما کلا رویه اش رو مطالعه کنید به ویژه در طول سه سال اخیر کاملا این مساله در ذهن تداعی میشه که مشکل اش با ترامپ شخصی است، ترامپا آدم گردن کلفت و واقعا تاجر است، درست که به درد ریاست جمهوری نمی خوره اما همین آدم اقلا هزار میلیارد دلار وارد چرخه اقتصاد امریکا کرد. برای کشور خودش کار کرد نه دیگران

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۱۶ ۰۹:۵۳

با زن جماعت درافتادن،سرانجام خوشی ندارد!

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۱۶ ۱۰:۵۶

اونوقت تو ایران نماینده ها به جرم فساد مالی رد صلاحیت میشن اما هنوز تو مجلس نشستن فرق دو کشور کاملا مشخصه

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۱۶ ۱۵:۰۷

جرم عليه امنيت ملى بايد بره زندان ٣٠ سال

avatar
۱۳۹۸-۱۱-۱۶ ۱۶:۲۴

زدی ضربتی ضربتی نوش کن..اقدام ترامپ در رد کردن دستش بسیار بدتر بوده ..این پوپولیست بچه قهر قرو فکر کرده کیه ....خیلی هم کار درستی کرده پلوسی در مقابل اون کار ترامپ ...اونهایی هم که از ادبیات جنسیت‌زده استفاده میکنن واقعا باید برن مغزشون رو بازسای کنن ...