• چهارشنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 98111611863
  • خبرنگار : 71381

در حاشیه دولت چه گذشت

در  حاشیه دولت چه گذشت

اخبار مربوط به جلسه امروز (چهارشنبه) شانزدهم بهمن ماه ۱۳۹۸ هیات دولت از جمله سخنان رییس جمهور، مصوبات هیات وزیران و مصاحبه های خبرنگاران را میتوانید در لینک های زیر دنبال کنید.

به گزارش ایسنا، رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت، حضور مردم در صحنه، وحدت و یکپارچکی را رمز پیروزی و تضعیف و شکست دیکتاتوری و بدخواهی ها نسبت به ملت ایران دانست و با تاکید بر اینکه "کلید اصلی حل مشکلات جامعه و ایستادگی در برابر دشمنی ها، حضور و وحدت مردم و اعتماد بین حاکمیت و مردم است"، همگان را به شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد. روحانی تاکید کرد: هیچ کس بالاتر از قانون و مردم نیست.

همچنین مشروح گفت‌وگوهای محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور، حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با خبرنگاران را می‌توانید در لینک‌های زیر دنبال کنید.

مکانیزم ماشه عملیاتی نمی شود

محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور به نقل از مسئول سیاست خاریجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که آنچه قبلاً درباره مکانیزم ماشه مطرح می کردند عملیاتی نمی شود. وی با اشاره به سفر جوزف بورل به ایران اظهار کرد: ایشان روز دوشنبه به ایران سفر کرد و با ظریف و لاریجانی و روحانی دیدار کرد. این سفر به خواست خود او بود و با توجه به اینکه به تازگی به این سمت انتخاب شده و با توجه به شرایطی که پیش آمده بود و مواضعی که ما اتخاذ کرده بودیم اروپایی‌ها علاقه مند بودند که عکس العملی در برابر مواضع ما نشان دهند که به ایران سفر کرد و مذاکرات خوبی انجام شد.

یک ساعت به طول ساعات روز مدارس اضافه می‌شود

حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش گفت: آیین نامه جبرانی کلاس‌های تعطیل شده مدارس به همه مدارس ابلاغ شده است. وی درباره جبران تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا و سرما و برف اظهار کرد: ما آیین نامه‌ای در این زمینه در مدارس داریم که اختیاراتی را به شورای هر مدرسه داده است. این شورا متشکل از مدیر و نماینده دبیران و اولیا است.

هیئت وزیران در جلسه امروز خود آیین نامه اجرایی مربوط به ایجاد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را به تصویب رساند.

همچنین در جلسه اصلی کمیسیون لوایح هیئت دولت که به ریاست علیرضا آوایی برگزار شد روند بررسی لایحه ایجاد نهاد ملی حقوق بشر و شهروندی نهایی شد و برای تأیید نهایی در دستورکار هیئت وزیران قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha