• چهارشنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 98111611960

مدیرکل ارشاد خراسان رضوی:

مشهد بعد از تهران، کامل‌ترین لیست فیلم‌های جشنواره را دارد

مشهد بعد از تهران، کامل‌ترین لیست فیلم‌های جشنواره را دارد

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: لیست فیلم‌های مشهد بعد از تهران کامل‌ترین لیست جشنواره است.

دکتر جعفر مروارید در گفت‌وگو با ایسنا و در حاشیه اولین روز جشنواره فیلم فجر مشهد اظهار کرد: با توجه به موقعیت ویژه مشهد که به نظر ما قطب دوم کشور است و گفت‌وگوهای مفصلی که با آقای دکتر انتظامی، معاونت سینمایی تهران انجام شد، همان لیست تهران، لیست مشهد نیز هست و بعد از تهران مشهد کامل‌ترین لیست را دارد.

وی افزود: هر چه از شروع جشنواره بگذرد، فیلم‌های خوش‌ساخت با انتخاب مردم مشخص می‌شود، استقبال بیشتر خواهد شد و هر اثر بازخوردهای خودش را در فضای عمومی خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ضمن ابراز خوشحالی از آغاز این جشنواره و اشاره به حضور موثر مردم در این جشنواره گفت: سینمای آفریقا سینمای منتخب اصحاب رسانه است و ما امسال شاهد حضور دسته‌جمعی اصحاب رسانه هستیم.

مروارید بیان کرد: فرایندی که منتهی به افتتاحیه جشنواره شد، بسیار طاقت‌فرسا بود. جریان ارسال فیلم‌ها از تهران به مشهد صورت می‌گیرد و ستاد کل جشنواره متمرکز در تهران است، تهیه‌کنندگان انتظاراتی دارند که جنبه تجاری نیز دارد و صرفا جنبه‌ فرهنگی و هنری مدنظر نبوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ما با شهردار نیز جلسات متعددی داشتیم و شهرداری نیز در این امر بسیار کمک کرد که ابتدا سینمای آفریقا، هویزه و اطلس و پس از آن دیگر سینماها به لیست اکران افزوده شد.

مروارید بیان کرد: قاعدتا مشکلاتی نیز در پخش‌ها به وجود می‌آید که ان‌شاءالله با همکاری تهران تلاش می‌کنیم امسال از این قبیل مشکلات نداشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha